تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820070822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش 10 هزار نفري ميثاق جانبازان با ولايت در قم برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۴۱ب.ظ)
مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران قم: همايش 10 هزار نفري ميثاق جانبازان با ولايت در قم برگزار مي شود موج - قم- مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران قم گفت: همايش 10هزار نفري جانبازان با شعار رهسپاريم با ولايت تا شهادت در راستاي حمايت از بيانات مقام معظم رهبري، در قم برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران قم گفت: همزمان با ميلاد با سعادت حضرت ابالفضل العباس (ع) همايش جانبازان استان قم در جهت حمايت معنوي از بيانات اخير مقام معظم رهبري در خصوص استکبار جهاني برگزار مي شود.
وي ادامه داد: از ويژگي هاي برجسته حضرت ابالفضل (ع) بزرگ جانباز کربلا، وفاداري و ولايت مداري است و جانبازان با تأسي از حضرتش همواره با صبر و استقامت و بردباري رسالت خويش را ادامه داده اند.
سردار سيد جواد هاشمي افزود: اکنون همزمان با روز جانباز اين نمادهاي ايثار و شهادت در گردهمايي بزرگ خويش با آرمان هاي رفيع امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجديد ميثاق نموده و با اين اقدام يادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس الگوهاي صبر و ايثار پاسخ محکمي به استکبار خواهند داد.
وي افزود: همين روحيه ايثار ملت بر محور ولايت است که انقلاب ما را متفاوت از انقلاب هاي ديگر ساخته است وفاداري به ولايت مورد تاکيد شهدا و رسالت جانبازان است و با عمل به همين شعار و با حفظ وحدت در مقابل دشمنان ايستاده ايم.
مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران قم گفت: عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي مرهون رشادت و فداکاري رزمندگان و جانبازان است در دوران دفاع مقدس شهدا با خون خويش و جانبازان با اعضا و جوارح خويش در راه انقلاب اسلامي ايثار کردند، برخي از اين جانبازان 30 سال است که در بستر هستند و قدرت حرکت ندارند و اعتراض هم نمي کنند، بلکه با صبر و بردباري در اين شرايط سخت نيز رسالت خويش را ادامه مي دهند.
سردار هاشمي افزود: استان قم مفتخر به خدمت رساني به بيش از 11هزار جانباز، 4866 جانباز بالاي 25 درصد، 243 جانباز 70 درصد و مابقي جانبازان زير 25 درصد مي باشند و در مجموع خدمت رساني به بيش از 50 هزار جانباز و خانواده معظم ايشان را عهده دار هستيم.
وي افزود: اين همايش روز شنبه دوم خرداد همزمان با روز ميلاد قمر بني هاشم (ع) ساعت 18 در مجتمع فرهنگي امام خميني (ره) برگزار مي شود.
مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران قم ادامه داد: از ديگر برنامه هاي اين ايام برگزاري مراسم ديدار با علمداران حماسه با حضور امام جمعه و استاندار محترم قم مي باشد که در اين هفته انجام مي شود. تجليل از خادمان ايثارگر شهدا و تاکيد بر تجليل از جانبازان دستگاه هاي اجرايي از ديگر برنامه هايي است که در اين ايام پيگيري و اجرا مي شود.
سردار هاشمي افزود: همچنين همزمان با سوم خرداد مراسم گرامي داشت سالروز آزادسازي خرمشهر با حضور بسيجيان دستگاه هاي اجرايي و خادمان به شهدا و مسوولان در گلزار سوم خرداد به همراه عطر افشاني و گلباران مزار 60 شهيد فتح خرمشهر برگزار مي شود. همچنين مراسم کوهپيمايي جانبازان در ارتفاعات برف انبار با حضور بيش از يکهزار جانباز سرافراز به منظور گرامي داشت ياد و خاطره شهداي آزادسازي خرمشهر برگزار مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن