تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798419951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دیوان عدالت اداری: تبیین «جاهلیت مدرن» از سوی رهبری مسیر حرکت را روشن کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دیوان عدالت اداری:
تبیین «جاهلیت مدرن» از سوی رهبری مسیر حرکت را روشن کرده است
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: سخنان انقلابی، ارزشمند و راهگشای مقام معظم رهبری در تبیین موضوع «جاهلیت مدرن»، مسیر حرکت را برای ملت، دولت و همه کسانی که دل در گرو اسلام دارند، روشن ساخته است.

خبرگزاری فارس: تبیین «جاهلیت مدرن» از سوی رهبری مسیر حرکت را روشن کرده است



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری در جلسه هیأت عمومی دیوان با اشاره به اینکه اظهارات مقام معظم رهبری در روز عید سعید مبعث دل همه دلسوزان اسلام، انقلاب و پیروان مکتب امامت و ولایت را شاد کرد، افزود: با ظهور اسلام و بعثت رسول اکرم(ص)، نوعی تقابل جدی بین نور و ظلمت و قرآن و جاهلیت آغاز شد. وی ادامه داد: اجتهاد رسول الله(ص) و کوشش وی در مقابله با این جاهلیت و هدایت و نجات ملت، به گونه‌ای بود که آن حضرت فرمودند که هیچ پیامبری را به اندازه من آزار و اذیت نکردند و حتی خداوند نیز در قرآن ایشان را مورد خطاب قرار داده‌اند که ایشان در مسیر هدایت مردم از آنچه انتظار و خواست خدا بوده نیز فراتر رفته است. رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه جاهلیت امروز نیز مانند جاهلیتی است که پیامبر(ص) با آن به مقابله پرداخت و اسلام برای مواجهه با آن بروز و ظهور پیدا کرد، اظهار داشت: مسأله این است که اگرچه ملاک‌ها و شاخص‌های جاهلیت امروز و دیروز یکی است اما هیچ‌گاه جاهلیت دیروز اینگونه مجهز به جهازهای جاهلیت امروز نبوده است.
وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ما شاهدیم که امروزه علم، دانش و فناوری روز را در خدمت جاهلیت جهانی آورده‌اند و با تعدی و تجاوز به همه ارزش‌های انسانی، در حق بشریت و اخلاق انسانی جنایت می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری ضمن اشاره به مصائبی که دنیای غرب برای زندگی اخلاقی بشر پیش آورده است، به مصادیقی از به خدمت درآمدن علم و فناوری در عرصه میدانی اعمال جاهلیت مدرن پرداخت و ادامه داد: به عنوان مثال در آن روزگار در میدان جنگ با شمشیر به مقابله تن به تن می‌پرداختند و اینگونه نبود که با بمب‌های آنچنانی بخواهند شهری را ویران کنند.
رئیس دیوان عدالت اداری خاطر نشان کرد: متأسفانه شاهدیم که امروز خاستگاه اسلام، کشور رسول الله(ص) و نقطه‌ای که سرزمین وحی بوده و قرآن برای بشریت نازل شده است، بدل به کشور مصداق جاهلیت مدرن شده است.
وی ضمن اشاره به جنایات کشور عربستان سعودی در حق امت اسلامی تصریح کرد: عربستان سعودی از یک سو با دلارهای نفتی و ثروتی که دارد، با تجهیز و ایجاد گروه‌های تکفیری در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان جنایت می کند و از سوی دیگر با راه‌اندازی جنگ نیابتی علیه امت اسلام از طرف استکبار جهانی، هفته های متوالی است که آتش بر سر مردم مظلوم، ستمدیده و مستضعف یمن می‌ریزد.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری خاطرنشان کرد: این نشانه‌ها و شاخص‌های جاهلیت مدرن است که امروز بروز و ظهور پیدا کرده و دنیای اسلام و کشورهای اسلامی را گرفتار ساخته است.
رئیس دیوان عدالت اداری در ادامه با تأکید بر اینکه باید مراقب بود تا گرایش‌ها و مکاتبی مسیر زندگی‌مان را از حق و صراط مستقیم خارج نسازد، به روایتی از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: ایشان در منشوری خطاب به پسر جندق می‌فرمایند، «ای پسر جندق به شیعیان من این مطالب را برسان و به آنها بگو، مواظب باشید در مسیر زندگی گرایش‌های گوناگون و مذاهب مختلف شما را از مسیر حق منحرف نکند. به خدا قسم نایل نمی‌شود به ولایت ما و راهی نیست برای دسترسی به ولایت ما مگر برای کسانی که ورع داشته باشند و در دنیا تلاشگر باشند و در راه خدا با برادران مواسات کنند، شیعه ما نیست کسی که به مردم ستم کند». انتهای پیام/

94/02/29 - 14:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن