تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798456079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیستم نسل سوم تلفن همراه شهر یزد تا پایان خرداد تکمیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سیستم نسل سوم تلفن همراه شهر یزد تا پایان خرداد تکمیل می شود یزد- ایرنا- مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان خردادماه سیستم نسل سوم تلفن همراه شهر یزد تکمیل شده و اشکالات موجود در اینترنت و آنتن دهی آن برطرف می شود.


به گزارش ایرنا مهدی مقوم روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی افزود: از یک هفته قبل کار برگردون تلفن همراه در شهرستان یزد آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه می یابد.
وی افزود: این کار برای ارتقاء به نسل سوم شبکه تلفن همراه یا 3G صورت می گیرد و در این مدت اشکالاتی در سیستم ها و نیز اینترنت تلفن همراه وجود دارد که با این ارتقا سرعت نیز افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه شعار برگزیده این شرکت در سال 94 " مخابرات و فن آوری اطلاعات محرک نوآوری" است در تشریح عملکرد این شرکت گفت: 510 هزار شماره ثابت هم اکنون در این استان مشغول به کار است که 90 هزار سوئیچ نیز ظرفیت داریم و 150 مرکز تلفن ثابت شهری و روستایی در حال ارائه خدمات است.
وی رتبه استان یزد را در حوزه تلفن ثابت در کشور سوم عنوان کرد و گفت: ضریب نفوذ تلفن ثابت استان در حال حاضر 48.3 بوده که از ضریب کشوری که 37.6 اعلام شده 11 واحد بیشتر است ضمن آنکه متوسط جهانی 18 است.
مقوم تصریح کرد: تلفن همراه استان نیز با یک میلیون و 99هزار خط و ضریب نفوذ 103 یعنی به ازای هر 100 نفر 103 خط مشغول در رتبه اول و دوم کشور قرار داریم این در حالی است که متوسط این ضریب در کشور 81 است و آمار این استان 22 واحد از متوسط کشور بیشتر است.
وی ادامه داد: از این تعداد 300هزار خط دائمی و 799هزار خط نیز اعتباری است که اگر تعداد خطوط واگذار شده سایر اپراتورها نیز به این آمار اضافه شود آمار بالاتری خواهیم داشت.
به گفته این مسوول در حال حاضر 598 سایت بی تی اس پوشش شهرها و روستاها را خدمات دهی می کنند که با توجه به مصاحبه پروفسور سمیعی در خصوص عدم ضرررسانی آنها به انسان این نگرانی نیز تا اندازه ای رفع شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد ادامه داد: در حوزه دیتا نیز در استان یزد 201 مرکز دیتا فعال بوده که از این تعداد 123 سایت روستایی و 78 مورد نیز شهری است .
مقوم افزود: در این راستا ظرفیت دیتای استان 103 پورت است که 81هزار و 800 پورت دی اس ال فعال است.
وی ادامه داد: 130 هزار ADSL در استان یزد فعال ، استفاده هزار و 23 بانک از خط دیتای مخابرات ،بهره مندی 530 اداره از شبکه دولت و بیشترین خدمات اداری دستگاههای کشور از این سیستم از دیگر فعالیت ها و ظرفیت های این استان است.
وی درباره امکانات مخابراتی و ارتباطی روستاها نیز یادآور شد: 793 روستا دارای ارتباط مخابراتی هستند ، وجود 65هزار تلفن مشغول و ضریب نفوذ 41 تلفن روستاها ، 121 سایت دیتا و 10 هزار پورت نصب شده که 6 هزار پورت آن فعال است و 114دفتر آی سی تی از جمله امکانات روستاهاست.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان خاطرنشان کرد: 98/7 جمعیت استان زیرپوشش تلفن خانگی و 95/5 درصد زیرپوشش تلفن همراه هستند و 96 درصد نیز دسترسی به دیتا دارند.
مقوم درباره برنامه های اجرا شده در سال گذشته تصریح کرد: در سال 93 توانستیم با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان 156 پروژه را راه اندازی کنیم.
وی افزود: افزایش 26 هزار و 400 پورت و 16هزار و 650 شماره تلفن ثابت و 86هزار و 400 تلفن همراه جدید ، 40 سایت جدید تلفن همراه و 35 سایت نسل جدید و اجرای 90 کیلومتر پوشش جاده ای و 64 سایت جدید دیتا و افزایش 28 هزار پورت جدید از جمله فعالیت های مخابرات در سال گذشته بود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان درباره های سالجاری نیز با اشاره به بهره برداری از 54طرح با پنج میلیارد و 800میلیون تومان اعتبار در هفته ارتباطات ادامه داد: ایجاد 14 هزار شماره ثابت ، جایگزینی 53 هزار پورت نوری، 60 هزار پورت دیتا، 50 هزار مشترک تلفن همراه، تکمیل 28 سایت جدید و اجرای 54 کیلومتر فیبر نوری در سال 94 پیش بینی شده است.
این مسوول در ادامه با اشاره به واگذاری برخی خطوط غیرفعال تصریح کرد: حدود 130 هزار تلفن بدون استفاده داریم و با توجه به اینکه این خط ها دارای هزینه است ما ضرر می کنیم با این حال مایلیم مردم از آنها استفاده کنند و واگذاری خطوط را نداشته باشیم.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان یزد در پایان درباره هزینه های تلفن نیز گفت: ثابت به ثابت استان 3 تومان ، ثابت به ثابت خارج از شهر 33 تومان، تلفن همراه به همراه 57 تومان و ثابت به تلفن همراه 57 تومان است.
از 27 اردیبهشت ماه تا دوم خردادماه هفته ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.ک/3
1968 / 6197






29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن