تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استخر سرپوشیده آموزش و پرورش بیجار 22 بهمن امسال افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استخر سرپوشیده آموزش و پرورش بیجار 22 بهمن امسال افتتاح می شود سنندج - ایرنا- نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تامین اعتبار 10 میلیارد ریالی از محل ماده 180، استخر سرپوشیده آموزش و پرورش بیجار 22 بهمن امسال افتتاح می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مهندس سید محمد بیاتیان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه استخر سرپوشیده آموزش و پرورش بیجار افزود: از حدود دو سال پیش، عملیات ساخت این استخر به علت کم بودن اعتبار و کم کاری پیمانکار، تعطیل شد.
او ادامه داد: برای احداث این پروژه حدود 10 میلیارد و 700 هزار میلیون ریال مورد نیاز است که در حال حاضر 10 میلیارد ریال آن تامین و از پیمانکار خواسته شده با سرعت لازم کار را آغاز نماید.
وی گفت: از پیمانکار خواسته شده در زودترین زمان ممکن و با ارسال گزارش پیشرفت فیزیکی هفتگی، تا اتمام فصل کاری احداث استخر را به اتمام برسد.
نماینده شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و قول مساعد معاون رییس جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تامین اعتبار باقی طرح در صورت پیشرفت مناسب کار خبر داد و خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش شهرستان بیجار از محرومیت زیادی برخوردار است و دانش آموزان آن نیز امکانات حداقلی دارند.
بیاتیان همچنین به اختصاص 30 درصد اعتبارات ماده 180به برنامه های آموزشی و فرهنگی شهرستان اشاره کرد و تاکید نمود: برای تامین اعتبار مورد نیاز مدارس نیمه تمام برای سال تحصیلی آینده باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان کردستان نیز در این دیدار از فرسوده بودن 30 درصد مدارس شهرستان بیجار خبر داد و افزود: درحال حاضر هفت واحد آموزشی در دست احداث است و تلاش خواهیم کرد تا آغاز سال تحصیلی با مساعدت نماینده مجلس کار احداث این واحدها به اتمام برسد و مورد استفاده دانش آموزان قرارگیرد.
شهرام سعیدی افزود: عدم توجه به انتفاعی بودن بعضی از طرح ها و پروژهای نیمه تمام موضوعی است که مورد تاکید نظام قراردارد و باید بعضی از پروژه ها درهرصورت به اتمام برسند.
وی در رابطه با تاخیر در گردش مالی خیرین مدرسه ساز و عدم پیشرفت فیزیکی در یکی از مدارس آموزش و پرورش یاسوکند با وجود پرداخت اعتبار مورد نیاز توسط شرکت صبا نور نیز، گفت: تاخیر در پرداخت توسط دفتر خیرین و عدم وجود الزام های قانونی برای اقدام بموقع، باعث راکد شدن ساخت این واحد آموزشی شده است.
استخر سرپوشیده آموزش و پرورش بیجار در منطقه مشهور به بادامستان از دو سال قبل بعلت سلب اختیار از پیمانکار قبلی، با پنج درصد پیشرفت تعطیل شده بود.
در شهرستان بیجار 11 هزار دانش آموز مشغول تحصیل هستند.ک/3
7350/6108



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن