تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820150274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده رشت: بلند نظری دولت روحانی کار دستش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نماینده رشت: بلند نظری دولت روحانی کار دستش می دهد استان‌ها > گیلان - عضو شوراء مرکزی فراکسیون اصولگر ایان رهروان ولایت در ارزیابی عملکرد دولت در چینش استانداران گفت:هنوز بعضی از استانداران و فرمانداران دولت قبل در مناصب خود حضور دارند که البته این موضوع بلند نظری دولت آقای دکتر روحانی را می رساند که این نگرانی را داریم این بلند نظری کار دست ایشان دهد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص نحوه کار وزارت کشور دولت روحانی با استانداران و فرمانداران طیف های سیاسی مختلف گفت: طبیعی است که هر دولتی به شیوه ای چینش فرمانداران و استانداران خود را تنظیم می کند که در راستای تحقق وعده های انتخاباتی خود باشد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:دولت آقای روحانی بعضا در خصوص تغییر فرمانداران و استانداران بسیار با بلند نظری رفتار کرد که اجازه داد برخی از فرمانداران و استانداران از دولت قبل باقی بمانند.
وی تصریح کرد: البته این رویکرد ممکن است در نهایت به ضرر ایشان و دولتشان تمام شود چرا که ممکن است برخی این افراد نتوانند خود را با دولتش هماهنگ کنند و این در نهایت به ضرر دولت ایشان تمام می شود.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: به هر حال آقای روحانی و دولت ایشان باید به شیوه ای کار کنند که ترکیب فرمانداران و استانداران موجود ، عامل ضربه زدن به دولت نشوند.

کلید واژه ها: حسن روحانی - دولت -




سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 11:57:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن