تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومی و رسانه ها در خصوص مساله وقف اعتماد سازی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل اوقاف مازندران روابط عمومی و رسانه ها در خصوص مساله وقف اعتماد سازی کنند ساری - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید بر اعتمادسازی جامعه به مساله وقف از سوی روابط عمومی و خبرنگاران، گفت: در قرآن کریم بر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی تاکید شده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده روز چهارشنبه در آیین گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: دفاع از روابط عمومی دفاع از عملکردهای یک مجموعه در فرآیندهای اطلاع رسانی است.
وی اطلاع رسانی، مخابره درست، مدبرانه، هنرمندانه و نظام مند را از وظایف ذاتی روابط عمومی دانست و افزود: تمامی فعالیت های یک مجموعه زمانی سودمند می شود که با اطلاع رسانی مجموعه روابط عمومی به مردم مخابره شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه روابط عمومی مساله ای ارزشمند، عقلی و دینی است، ادامه داد: در قرآن کریم بر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی تاکید شده است.
وی با اشاره به اینکه در سیره اهل بیت (ع) مساله روابط عمومی پذیرفته شده، بیان داشت: 567 کلمه در آیه های قرآن کریم به انتقال آگاهی، خبررسانی، ارتباطات اجتماعی و اطلاع رسانی اشاره شده است.
علیزاده افکار عمومی را متوجه فعالیت و اطلاع رسانی صحیح روابط عمومی و خبرنگاران دانست و بیان کرد: خبرنگاران و مجموعه روابط عمومی زحمت های مدیران را به اطلاع مردم می رسانند و با نقد دلسوزانه بعضی از نواقص را در سایت ها بیان می کنند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی بازوی رسانه ای و اطلاع رسانی قوی مدیران هستند، افزود: روابط عمومی هنر علم و ارتباطات را در نگارش خبرها به نمایش می گذارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بر اعتمادسازی جامعه به مساله وقف از سوی روابط عمومی و خبرنگاران تاکید کرد و اظهار داشت: نادیده گرفتن روابط عمومی خسارت های زیادی به آن مجموعه وارد می کند.
وی با بیان اینکه تلاش های صورت گرفته و عملکردها باید از سوی خبرها به مردم و جامعه معرفی شود، افزود: نقش روابط عمومی در پیشرفت یک مجموعه را نمی توان انکار کرد و همه باید این مسئله را جدی بگیرند.
علیزاده خواستار ارتباط بیشتر مسوولان با خبرنگاران و روابط عمومی ها شد و گفت: همه مسوولان باید خبرنگاران افتخاری روابط عمومی ها در مجموعه کاری خود باشند. ک/1
6097



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن