تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821089333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست امنيتي ايران و پاكستان براي مقابله با تروريسم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نشست امنيتي ايران و پاكستان براي مقابله با تروريسم
وزير كشور با اشاره به موضوع تروريسم و قاچاق، از برگزاري نشست‌هاي امنيتي و اقتصادي كارشناسان ايران و پاكستان براي يافتن راه‌حل‌هاي مقابله با اين پديده خبر داد.
عبدالرضا رحماني فضلي روز گذشته در نشست خبري مشترك با وزير ايالتي و مرزي پاكستان با بيان اينكه برگزاري اين نشست‌ها منجر به صلح و دوستي و امنيت بيشتر براي دو كشور ايران و پاكستان خواهد شد در خصوص توافقات صورت گرفته در جهت تأمين امنيت مرزها گفت: ما اقدامات مشترك را در اين زمينه بررسي كرديم. بايد با ترددهاي غيرمجاز و همچنين اشراري كه به دنبال سوء استفاده از منطقه هستند، مقابله كنيم.
 ما گزارش‌هاي لازم را در اين زمينه به پاكستان مي‌دهيم و همكاري‌هاي خوبي بين دو كشور انجام مي‌شود، هر چند معتقديم بايد سطح اين همكاري‌ها ارتقا يابد.
وي با بيان اينكه اراده دو كشور در سطح دولت‌ها براي ايجاد امنيت بيشتر در مرزهاست، خاطر نشان كرد: به هر حال ايرادات و اشكالاتي را شاهد هستيم كه بايد براي رفع آنها اقدام سريع كنيم.
رحماني فضلي افزود: حضور وزير مرزي پاكستان در جهت برگزاري جلسه چهارجانبه بين ايران و افغانستان، پاكستان و كميسر عالي آوارگان سازمان ملل با موضوع بررسي وضعيت آوارگان افغان است كه در ايران تشكيل مي‌شود. وي افزود: بحث ساماندهي و رسيدگي به امور آوارگان و پناهندگان افغان از موارد مورد بحث در اجلاس چهارجانبه خواهد بود و دو كشور ايران و پاكستان مصمم هستند كه به اين مشكلات پايان دهند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن