تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798423351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق با ایران بنیه اقتصادی و سیاسی آمریکا و اروپا را تقویت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تحلیلگر صرب در گفت و گو با ایرنا: توافق با ایران بنیه اقتصادی و سیاسی آمریکا و اروپا را تقویت می کند بلگراد- ایرنا- تحلیلگر صرب، بحران اقتصادی در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا را ناشی از کاهش تولیدات صنایع و ورشکستگی بسیاری از کارخانه ها دانست و گفت: توافق نهایی با ایران بنیه اقتصادی و سیاسی آمریکا و اتحادیه اروپا را تقویت می کند.


میچا ژیووینوویچ تحلیلگر صرب در امور مسایل جهانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بلگراد با اشاره به بحران های سیاسی و اقتصادی در نقاط مختلف جهان از جمله بن بست های سیاسی و نظامی آمریکا در عراق و اعمال تحریم بر روسیه،تاکید کرد: آمریکا با دخالت در امور داخلی عراق و همچنین اعمال تحریم بر علیه روسیه، خود و اتحادیه اروپا را در چالش های جدیدی فرو برده است.
ژیووینوویچ مخالفت های برخی از مقامات آمریکایی با اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی و همچنین تلاش باراک اوباما ریاست جمهوری آمریکا برای توافق با ایران را نشانه هایی از علاقمندی کاخ سفید برای رسیدن به توافق نهایی درباره برنامه هسته ای و تغییر شرایط دانست.
وی افزود: واشنگتن نه تنها به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران آگاهی کامل دارد بلکه می داند که بدون حضور ایران نمی تواند آتش هایی را که خود در منطقه بوجود آورده خاموش کند.
این تحلیلگر سیاسی صرب،ایران را کشوری بزرگ و قدرتمند در منطقه خاورمیانه دانست و افزود: مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها پیشنهادهای درست و منطقی درمورد خلع سلاح هسته ای و همچنین مبارزه با افراط گرایی در مجامع بین المللی ارائه کرده اند که می بایستی مورد توجه قرار گرفته و اجرایی شوند.
ژیووینوویچ که مقالات تحلیلی متعددی در این رابطه به تحریر در آورده است،به سفرهای بسیاری از مقامات و نمایندگان شرکت های اروپایی و غیر اروپایی به ایران جهت احیای روابط و همکاری های گذشته در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفـت: این سفر ها نشانه اهمیت بازار بزرگ ایران برای صاحبین صنایع خارجی است.
وی در ادامه به اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همچنین وزیرخارجه روسیه و مقامات چینی در خوشبینی آنها به توافق نهایی با ایران در آینده بسیار نزدیک اشاره کرد و این توافق را در جهت منافع همه طرفین در مذاکرات بخصوص آمریکایی ها و اروپایی ها دانست.
تحلیلگر صرب با تاکید به اینکه آمریکایی ها اکنون پی برده اند که توافق با ایران نیز می تواند راه گشای بسیاری از مسایل سیاسی در منطقه باشد، افزود: همانطور که مقامات ایرانی بارها گفته اند، مذاکرات بر اساس احترام متقابل تنها راه حل برای تمامی مسایل و اختلافات است.
ژیووینوویچ در پایان تاکید کرد: تمامی تهدیدات و تحریم های غیر قانونی بر علیه ایران با شکست مواجه شده است و تهران با قاطعیت و بدون تاثیر پذیری از تهدیدها و فشارها به پیشرفت های خود در تمامی زمینه ها از جمله فعالیت های هسته ای صلح آمیز ادامه داده است که این دلیل محکمی بر ناکارآمدی تحریم ها علیه ایران است.
اروپام**3**436** 1701



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن