تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798646776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی در قزوین آغاز بکار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اولین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی در قزوین آغاز بکار کرد قزوین-ایرنا- اولین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با شرکت 500 دانشجوی غیرایرانی آغاز شد.


به گزارش ایرنا رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) روز دوشنبه در مراسم افتتاح این جشنواره که در سالن تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد، گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی نقش مهمی در آشنایی دولت ها و ملت ها با تمدن و فرهنگ یکدیگر و نزدیکی آنها دارد.
دکتر سیدابوالحسن نایینی افزود: باتوجه به اینکه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تنها دانشگاه دارای مرکز رسمی آموزش زبان فارسی است و بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا برای آموزش زبان فارسی به این مرکز مراجعه می کنند، امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره هایی بتوانیم ظرفیت های فرهنگی و ورزشی دانشجویان غیر ایرانی را در زمینه های مختلف نشان دهیم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر یکهزار و 556 دانشجوی غیرایرانی از 29 ملیت مختلف از چهار قاره جهان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 816 نفر وارد دانشکده ها شده و در رشته های مختلف مشغول تحصیل هستند.
معاون امور بین الملل دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) نیز در ادامه این مراسم گفت: این جشنواره با پیام صلح و دوستی، ایجاد فضای شور و نشاط و فراهم کردن محیط مناسب برای به نمایش گذاشتن استعدادهای مختلف غیر ایرانی در رشته های فرهنگی و ورزشی برگزار شده است.
دکتر روح اله بیات افزود: با فراخوان این جشنواره و آغاز نام نویسی در مسابقات از 21 آوریل تا 5 می، در نهایت 400 دانشجوی غیرایرانی در رشته های ورزشی و 100 نفر نیز در رشته های فرهنگی شرکت کردند.
وی عکاسی، گرافیک و نقاشی با موضوع دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، قزوین و روابط ایران با کشورهای دارای دانشجو در دانشگاه، انشا نویسی و خاطره نویسی ویژه دانشجویان غیرافغان و غیرتاجیک و شعر و داستان کوتاه ویژه دانشجویان افغان و تاجیک را از رشته های فرهنگی این جشنواره عنوان کرد.
بیات، همچنین رشته های ورزشی را نیز در دو دسته تیمی شامل فوتسال، بسکتبال،والیبال، طناب کشی و رشته های انفرادی را شامل شطرنج، دارت، دومیدانی، تنیس روی میز و کریکت برشمرد و گفت: رقابت رشته های تیمی از چند روز گذشته آغاز شده است و امروز رقابت های فینال رشته طناب کشی بین دانشجویان تاجیکستان و لبنان برگزار خواهد شد.
وی با قدردانی از خدمات و تلاش های اداره کل ورزش و جوانان در برپایی این مسابقات گفت: این اداره کل تلاش های زیادی در خرید البسه و تجهیزات ورزشی مسابقات داشته است که قابل قدردانی است.
معاون امور بین الملل دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با بیان اینکه این رقابت ها برند مناسبی برای قزوین و فرصت خوبی به منظور معرفی این استان خواهد بود افزود: 200 مدال برای دانشجویان شرکت کننده در رقابت های ورزشی و 100 مدال نیز برای شرکت کنندگان در مسابقات فرهنگی درنظر گرفته شده است.
اولین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین تا چهارم خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.
7388/ 6128



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن