تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798777429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیست ونهمین سالگرد شهیدان پورزند در بهشت زهرا(س) برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیست ونهمین سالگرد شهیدان پورزند در بهشت زهرا(س) برگزار می شود شهرری- ایرنا - بیست و نهمین سالگرد شهیدان پورزنده و شهدای ورزشکار روزاول خردادماه / جمعه / با حضور مسوولان بنیاد شهید، خانواده معظم شهدا و اقشا مختلف مردم در قطعه 29 بهشت زهرا(س) برگزار می شود.


به گزارش ایرنا، مسوول خانه شهید بهشت زهرا(س) روز دو شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن سالروز شهیدان سیروس، ایرج و شاهین پورزند مراسمی با حضور چهره های ورزشی و برخی از مسوولان لشکری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارشان در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برپا می شود.
علی رضا اکبری افزود: شهیدان ایرج، سیروس و شاهین پورزند که به ترتیب 25، 20 و 16 بهار از عمرشان گذشته بود، در بمباران هوایی ارتش بعثی عراق در بیست و چهارم اسفند سال 1365 به شهادت رسیدند.
*** فضای سبز منطقه بیست شهرداری تهران افزیش یافت
شهردار منطقه 20 گفت: میزان توسعه و افزایش فضاهای سبز شهری در این منطقه جنوبی رشد 3.75 برابری نسبت به یک سال گذشته افزایش داشته است.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری، منصور کتانباف افزود: در سال گذشته عملیات احداث 112 هکتار فضای سبز شهری آغاز شد که با این احتساب، نسبت توسعه فضاهای سبز شهری این منطقه جنوبی نسبت به یک سال گذشته، رشد 3.75 برابری داشته است.
وی افزایش سرانه های فضای سبز را از اولویت های مدیریت شهری تهران و در راستای ارتقا محیط زیست شهر برشمرد و ادامه داد: ایجاد 16 بوستان و ده ها قطعه فضای سبز در منطقه 20 با هدف بهره گیری از اراضی بلا استفاده، انجام شد تا علاوه بر زیباسازی سیمای عمومی شهر، دسترسی شهروندان به تفرجگا ه های شهری افزایش یابد.
وی حاشیه بزرگراه های آزادگان، شهید آوینی، شهید کریمی، امام علی(ع)، شهید رجایی و بوستان های عطریاس، هلال احمر، فیروزآبادی را از جمله فضاهای سبز تازه احداث شده عنوان کرد و افزود: به منظور بهره مندی ساکنان روستاهای محدوده حریم منطقه بیست از امکانات رفاهی، توسعه فضاهای سبز و تفرجگاهی در این محدوده نیز انجام شده که احداث بوستان های شهدای قلعه نو، قمی آباد، قاسم آباد، زمان آباد و محمودآباد، و دو مسیر باغ راهی در این راستا بوده است.
کتانباف با اشاره به اینکه توسعه فضاهای سبز شهری همچنان در دستور کاراست، گفت: در سال 94 نیز نیمی از بودجه حوزه امورشهری منطقه به احداث فضای سبز و بوستان اختصاص دارد که ساخت بوستان هایی از جمله باغ مینیاتوری، خانواده، توسکا و قدس از جمله آنها هستند.
شهردار منطقه 20 در پایان یادآورشد: در نهضت درختکاری پایان سال 93 نیز حدود 174 هزار نهال با مشارکت شهروندان در محدوده شهری و حریم غرس شد تا علاوه بر ترویج فرهنگ کاشت نهال، بهسازی فضاهای سبز موجود و توسعه فضاهای سبز خانگی، حساسیت نگهداشت فضای سبز شهری در شهروندان ایجاد شود.
*** مراسم شورباران به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه در منطقه 19 برگزار می شود
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 بمناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه مراسم جشنی با شکوه درجنوب تهران تحت عنوان شور باران به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در مساجد سطح منطقه برگزار می شود.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادی با بیان این خبر اظهار داشت: به همین مناسبت جشن هایی همراه با مولودی، سخنرانی و پذیرایی در مساجد علی بن موسی بن جعفر(ع)، حضرت رقیه (س)، الزهرا (س)، جضرت ابوالفضل (ع)، امام حسین محله کاشانک، چهارده معصوم (ع) و مساجد محله شکوفه شمالی و سرای محله شریعتی جنوبی برگزار می شود.
جوادی تصریح کرد: علاوه براین به مناسبت این عید باسعادت برنامه های دیگری شامل بازدید از خانواده ایثارگران ناحیه 3 ، تقدیر از ایثارگران ناحیه 5 و تبلیغات شهری با محوریت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اجرا می شود.
وی به اجرای برنامه ویژه میلاد حضرت ابوالفضل و روز جانباز اشاره کرد و تاکید کرد: این ویژه برنامه با عنوان سقای آب و ادب جشن هایی در مساجد سطح ناحیه 3، حضرت ابوالفضل(ع) شهرک گلریز، الزهرا (س) و سرای محله شریعتی جنوبی برگزار می شود.
علاوه براین برنامه جشن و تقدیر از جانبازان محلات شکوفه شمالی، شریعتی شمالی و محلات سطح ناحیه 3 همزمان با روز میلاد اجرا خواهد شد.
جوادی در ادامه به برگزاری جشن های ویژه میلاد امام سجاد (ع) و گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت جشن های ویژه ای با عنوان شوق وصل در مسجد الزهرا (س)، سرای محله شریعتی جنوبی، سرای محله شکوفه شمالی و مسجد صاحب الزمان (عج) روستای جعفرآباد برگزار خواهد شد.
همچنین این ویژه برنامه در سراهای محله نعمت آباد و اسماعیل آباد همراه با برگزاری نمایشگاه عکس" شوق وصل "اجرا خواهد شد.
1367/1724



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن