تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل خواهربه دست برادر |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قتل خواهربه دست برادر
کد خبر: ۵۰۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ - 18 May 2015


پسر جواني كه در پي اختلافات خانوادگي دست به قتل خواهرش زده بود با رضايت خانواده‌اش و با حكم دادگاه از زندان آزاد شد.

 به گزارش آرمان، ۲۰ تير ماه ۹۳ ماموران پليس در جريان وقوع يك قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. با حضور ماموران در محل حادثه و تحقيق در اين رابطه مشخص شد كه دختر جواني در باغي در چهاردانگه با ضربات چاقو به قتل رسيده است.

با مشخص شدن هويت مقتول ماموران دريافتند كه وي با برادرش اختلافاتي داشته است كه برادر اين دختر از سوي پليس دستگير شد و در بازجويي‌ها به قتل خواهرش اعتراف كرد.

وي در اعترافات خود به ماموران گفت: خواهرم يك بار از شوهرش جدا شده بود و قصد داشت براي بار دوم با مردي ازدواج كند كه من و خانواده‌ام اصلا او را تاييد نمي‌كرديم اما خواهرم پايش را در يك كفش كرده بود و مي‌خواست ازدواج كند. براي همين روز حادثه او را به محل حادثه بردم تا با او صحبت كنم ولي با هم درگير شديم و من هم از روي عصبانيت با چاقو به او ضربه‌اي زدم.

با اعتراف اين پسر پرونده وي پس از صدور كيفرخواست در حالي به شعبه ۸۴ دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد كه خانواده‌اش از قصاص وي گذشتند و رضايت خود را اعلام كردند.

صبح ديروز اين پسر در همين شعبه از جنبه عمومي جرم محاكمه شد و در ‌‌نهايت با حكم هيات قضايي با احتساب روزهايي كه در زندان بود، آزاد شد. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن