تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798388899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل دختر جوان بعد از آشنایی وایبری |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قتل دختر جوان بعد از آشنایی وایبری
کد خبر: ۴۹۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ - 07 May 2015


مردی که بعد از آشنایی وایبری با دختری جوان او را به قتل رساند، دستگیر شد.

به گزارش شرق، کشف جسد زنی حدودا ٣٠ ساله در ابتدای شهرک صنعتی عباس‌آباد، واقع در جاده امام‌رضا(ع) ساعت هفت صبح اولین روز سال به پلیس تهران گزارش شد.

با حضور تیم تشخیص هویت و پزشکی‌قانونی و بررسی صحنه جنایت، علت مرگ ضربات واردشده به ‌سر و خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی اعلام شد.

در اولین مرحله رسیدگی به پرونده، شناسایی هویت مقتول در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان با بررسی پرونده افراد مفقودشده، موفق به شناسایی قربانی ٢٥‌ساله به نام آزاده شدند.

پدر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «دخترم آخرین روز اسفند به قصد ملاقات با یکی از دوستانش به نام مریم از خانه خارج شد، اما پس از آن دیگر از او هیچ خبری نشد. درحالی‌که به‌شدت نگران شده بودم به در منزل مریم رفتم، اما کسی خانه نبود. طی تماس تلفنی با این دختر متوجه شدم او همراه اعضای خانواده‌اش، برای گذراندن تعطیلات عید از تهران خارج شده است».

کارآگاهان با تحقیق از اعضای خانواده دختر جوان اطلاع پیدا کردند او علاقه شدیدی به شبکه‌های مجازی مانند «وایبر» و... داشته به همین دلیل اقدامات تخصصی در این خصوص آغاز شد و شخصی به نام «ناصر» که از چندی پیش از طریق شبکه‌های اجتماعی تلفن‌همراه با آزاده آشنا شده بود، شناسایی شد. مأموران دو روز پیش به محل سکونت این پسر ٣٠ساله رفتند و او را دستگیر کردند. ناصر در اظهارات اولیه‌اش منکر هرگونه ارتباط و آشنایی با مقتول شد، اما زمانی‌که دلایل و مدارک غیرقابل‌انکار از سوی کارآگاهان ارائه شد، ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اقرار کرد.

ناصر درباره آشنایی‌اش با مقتول به کارآگاهان گفت: «چندی پیش، از طریق شبکه‌های مجازی با آزاده آشنا شدم و پس از مدتی با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم. او را روز آخر اسفند زیر پل امام‌خمینی(ره) واقع در بزرگراه نواب سوار ماشین کردم. در طول مدتی که با مقتول از طریق شبکه‌های مجازی در ارتباط بودم، خود را مجرد معرفی کرده بودم، اما ساعتی از حضور مقتول در ماشین نگذشته بود که ناگهان همسرم با من تماس گرفت. زمانی‌که آزاده متوجه این موضوع شد، با من درگیر شد و عنوان کرد موضوع را با همسرم در میان خواهد گذاشت. به این بهانه با یکدیگر درگیر شدیم و حین دعوا، چندبار سر دختر جوان را به اتاق ماشین زدم. سپس گردنش را گرفتم و آن‌قدر فشار دادم که دیگر نفس نمی‌کشید. نمی‌دانستم که چه کاری باید کنم؛ جنازه را به کارگاه خودم در منطقه مرتضی‌گرد بردم و از آنجا به خانه آمدم. موضوع را با برادر ٢٢ ساله‌ام به نام مسعود در میان گذاشتم و او نیز به‌تنهایی، به کارگاه رفت و با ماشین پژو ٤٠٥ خودش جنازه را از کارگاه برد».

با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به ارتکاب جنایت و معرفی برادر خود به‌عنوان فرد منتقل‌کننده جسد به محدوده شهرک صنعتی عباس‌آباد، این شخص نیز ساعتی پس از دستگیری برادرش، بازداشت شد و در همان مراحل اولیه تحقیقات، اظهارات برادر خود را تأیید کرد. سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با توجه به اعتراف صریح هر دو برادر، قرار بازداشت موقت توسط مقام قضائی صادر شد و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند».













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن