تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814597594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت يک بازيگر قديمي به سينما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۵۷ق.ظ)
بازگشت يک بازيگر قديمي به سينما موج-فيلم«تاول» به تهيه‌کنندگي و کارگرداني بهمن کاميار با اتمام مراحل تدوين توسط مستانه مهاجر، به «نيم» تغيير نام داد.
به گزارش خبرگزاري موج، تدوين فيلم «نيم» به تهيه‌کنندگي و کارگرداني بهمن کاميار که پيش از اين با نام «تاول» بود، توسط مستانه مهاجر به پايان رسيد و به‌زودي مراحل صداگذاري و آهنگسازي آن آغاز خواهد شد.
فيلم سينمايي «نيم» به عنوان اولين اثر بلند بهمن کاميار است که فيلم‌نامه آن را نيز نوشته و اين اثر يک درام اجتماعي است که به مصائب زندگي يک دختر جوان با بازي هستي مهدوي فر مي‌پردازد و در خلاصه داستان اين فيلم آمده «بعضي لکه‌ها رو بايد از جنس همون لکه پاک کرد.»
در فيلم «نيم» بازيگراني چون هستي مهدوي‌فر، حسين سليماني، نگار عابدي، افشين سنگ‌چاپ، ميرطاهر مظلومي، صدرالدين حجازي، عباس موسوي، سام مشايخي و فرشته عروجي با حضور آشا محرابي و هنرمندي فريماه فرجامي به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
اين فيلم در لوکيشن‌هايي همچون شهرک سينمايي دفاع مقدس، پانسيون، امامزاده پنج‌تن لويزان و بيمارستان عمل تصويربرداري آن انجام شده است.
از ديگر عوامل اين فيلم مي‌توان به مجري طرح: رضا زنده جاه، مدير فيلم‌برداري: حسين ناظريان، طراح چهره‌پردازي: مهري شيرازي، مديرتوليد: رضا بشيري، مدير صدابرداري: فرشيد کيوان مهر، طراح صحنه و لباس: شهرام غديري‌فر، مدير برنامه‌ريزي و دستيار اول کارگردان: فرزاد ظريفي، منشي صحنه: فرشته عروجي، عکاس و طراح پوستر: ايران انتظام و مشاور رسانه‌اي و مدير روابط عمومي: ميثم محمدي اشاره کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن