تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رادیو ایران محفلی برای صاحب نظران بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رادیو ایران محفلی برای صاحب نظران بود
یدالله گودرزی گفت: غرفه رادیو ایران در مدت 10 روز نماشگاه میزبان صاحب نظران در عرصه‌های مختلف بود.


یدالله گودرزی مدیر فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در بیست‌وهشتمین نمایشگاه کتاب تهران، رادیو ایران نشان داد با انجام کار گروهی و همکاری، می‌توان برنامه‌ای را تولید کرد که کتاب و کتاب‌خوانی را که روز به روز مهجورتر می‌شود، ترویج داد.


وی ادامه داد: اهمیت رسانه از نظر مردم باید دارای متن جامع،‌اجتماعی و فرهنگی باشد؛ بهتر است رسانه درون گرا نبوده و بی واسطه با مردم ارتباط داشته باشد و حرف‌های مردم را بازتاب دهد.


مدیر اجرایی رادیو ایران افزود: با وجود به امکان غرفه رادیو ایران در محوطه بیرونی و باز با استقبال زیادی از جانب مردم مواجه شدیم. 1500 نفر در برنامه 90 ثانیه برای اجرا و 300 نفر برای تست خوانندگی در غرفه حضور پیدا کردند.


گودرزی عنوان کرد: غرفه رادیو ایران محل عبور و مرور صاحب نظران بسیاری از جمله غلامعلی حداد‌عادل رئیس فرهنگستان ادب فارسی، سید عباس صالحی معاون وزیر ارشاد، سفیران کشورهای عمان، مکزیک و ... بود. همچنین دوستانی که کتاب خود را در غرفه رونمایی کردند و هنرمندان در عرصه‌های مختلف مهمان غرفه رادیو ایران بودند.


گودرزی درباره استقبال از برنامه " کوی نشاط " عنوان کرد: برنامه " کوی نشاط " یکی از بخش‌های مورد استقبال مخاطبان در عید مبعث و هنرمندان این برنامه هم از استقبال مردم بسیار شگفت‌انگیز شدند.


وی تصریح کرد: ناشران برای ترویج کتاب‌خوانی بیش از هزار نسخه به غرفه رادیو ایران هدیه داده بودند که با اجرای مسابقه " بخون و ببر " به برندگان اهدا شد.


با اشاره به علاقه هنرمندان به نوشتن اظهار داشت: هم اکنون فضای فرهنگی بین هنرمندان هم علاقه به نوشتن دارند تا از خود اثری داشته باشند این نشان می‌دهد ، کتاب عنصر فرهنگی است که اگر خوب و مناسب و به روز باشد، منتشر می‌شود.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

"بهار کتاب"میزبان خواننده پاپ می‌شود
«تریبون آزاد» رادیو ایران در نمایشگاه کتاب
برگزیدگان اختتامیه "جشنواره صدا آزاد "اعلام شدند
گروه "رستاک" به برج میلاد می‌رود/ اختتامیه جشنواره "رادیو جوانه" 23 دی
كسب مقام نخست كافه راديو در جشنواره ABU / مهران دوستي مجري برگزيده ABU شد




۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن