تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر کارت متروی مان سوخت چه کنیم؟/ ایستگاه های صادرکننده کارت منزلت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اگر کارت متروی مان سوخت چه کنیم؟/ ایستگاه های صادرکننده کارت منزلت
یکی از سوالات پر تکرار مخاطبان خبرآنلاین از این رسانه، در مورد کارت های مترو است؛ این که در صورت خرابی و مشکل دار شدن چه اقدامی باید صورت گیرد و چقدر تعمیر آن به طول می انجامد.
به گزارش نامه نیوز، سرویس مشکلات مردم شاهد سوالات زیادی در زمینه کارت مترو بود. چند تن از کاربران در مورد سوختن و یا مشکل دار شدن کارت مترو سوال پرسیده بودند و از مدت زمان طولانی تعمیر آن گله داشتند.

 سوال یکی از این کاربران به شرح زیر است:

«چرا تعویض کارت مترو در صورتی که بسوزد این قدر طول می کشد؟ من کارت مدت دار دارم و نمی توانم کارت جدیدی بخرم و هر بار که کارتم مشکل دار می شود، مدتی طولانی باید منتظر باشم تا کارت جدید برایم صادر شود.»

روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، پاسخ این کاربر و دیگر مخاطبانی که این مشکل را دارند چنین می دهد:

در صورت شكستگي يا سوختن كارت اعتباري، مدت يك هفته زمان نياز است تا كارت جديد صادرشود اما گم شدن كارت، به زمان بيشتري نياز دارد؛ دليل آن اين است كه شايد كارت گم شده پيدا و به صاحب آن عودت شود. مسافراني كه چنين مشكلي پيدا مي كنند، مي بايست پس از گذشت 2 هفته از زمان مفقودي كارت، حضوري ويا از طريق پست و پرداخت مبلغ 5 هزارتومان، نسبت به دريافت كارت جديد اقدام نمايد.

دردسرهای کارت منزلت مترو/ چه ایستگاه هایی کارت منزلت صادر می کنند؟

یکی از کاربران خبرآنلاین که از عزیزان بازنشسته است، مشکلش را با سایت این چنین در میان گذاشته:

«کارت منزلت را تنها دو سه ایستگاه می پذیرند و کارت مترو صادر می کند و علاوه بر آن، حضور خود سالمند برای گرفتن این کارت الزامی است. با توجه به سالخورده بودن استفاده کنندگان از این کارت، چرا امکان تعویض و تمدید این کارت ها به صورت الکترونیکی وجود ندارد و یا این که قانون الزام حضور خود سالمند برای تمدید و تعویض کارت برداشته نمی شود؟»

روابط عمومی مترو ضمن اعلام ایستگاه های صادرکننده کارت منزلت، پاسخ این کاربر را این طور می دهد:


«كارت منزلت را مي توان در تعداد بيشتري از ايستگاه ها از جمله ايستگاه صادقيه، تجريش، شهرري، امام خميني(ره) علم و صنعت و نواب دريافت نمود؛ كارت منزلت تنها به خود صاحب كارت ويا همسر ايشان آن هم با ارائه كارت شناسايي معتبر تحويل و يا از طريق پست پيشتاز به آدرس مسافران ارسال مي شود.»


منبع: خبرآنلاین


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن