تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818800404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر اتحادیه اروپا در پاکستان: اعراب حق تدریس دمکراسی به پاکستان را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفیر اتحادیه اروپا در پاکستان: اعراب حق تدریس دمکراسی به پاکستان را ندارند اسلام آباد – ایرنا – سفیر اتحادیه اروپا در پاکستان معتقد است که این کشور به مرحله خوبی از دمکراسی ارتقا یافته و کشورهای عربی که هیچ آشنایی با دمکراسی ندارند، حق آموختن و تدریس دمکراسی به پاکستان ندارند.


استفانو گاتو Stefano Gatto روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارلمان پاکستان چکیده ای از افکار عمومی و نظر مردم این کشور است و هر تصمیمی که پارلمان می گیرد، در واقع برآمده از رای و نظر کلی مردم آن کشور است.
این دیپلمات اتحادیه اروپا درباره اظهارنظرهای برخی مقامات کشورهای عربی که مدعی شده اند تصمیم اتخاذ شده از سوی پارلمان این کشور مبنی بر همراهی نکردن عربستان در جنگ علیه یمن، صدای واقعی مردم پاکستان نیست، گفت: مطرح شدن چنین سخنانی آن هم از سوی کسانی که کشورشان به شیوه پادشاهی و دیکتاتوری اداره می شود و هیچ شناختی از دمکراسی ندارند، کاملا بیهوده است.
وی گفت: امروز بسیاری از کشورهای دنیا به شیوه دمکراسی اداره می شوند و پاکستان نیز در دهه های گذشته، گام های خوبی در مسیر رشد و تکامل دمکراسی برداشته است. امروز هر تصمیمی که نمایندگان مردم پاکستان در پارلمان این کشور اتخاذ می کنند، نمی تواند مغایر با خواسته مردم این کشور باشد.
چندی پیش یکی از شخصیت های مذهبی عربستان سعودی (شیخ خالد الغامدی امام جماعت مسجدالحرام) در سفر به پاکستان با هدف تحت تاثیر قراردادن افکار عمومی این کشور از طریق تبلیغات مذهبی و حربه های دینی، مدعی شده بود که قطعنامه پارلمان پاکستان درباره یمن، مطابق با خواسته مردم این کشور نبوده است.
اظهارات این شیخ سعودی موجب اعتراض بسیاری از مردم و شخصیت های پاکستان شد.
براساس قطعنامه پارلمان پاکستان، این کشور موضع بیطرفی در قبال مساله یمن اتخاذ کرد و به خواسته عربستان برای مشارکت در ائتلاف حمله به یمن تن نداد.
آساق**3*1723






28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن