تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803253131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولیت حرم حضرت معصومه(س): کوتاهی در خدمت، بزرگترین خیانت به نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تولیت حرم حضرت معصومه(س): کوتاهی در خدمت، بزرگترین خیانت به نظام است قم- ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: کوتاهی و خیانت در عرصه خدمت، بزرگترین خیانت به نظام اسلامی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی یکشنبه شب در همایش فصلی خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه(س) در قم، اظهار داشت: کسانی که در نظام اسلامی مسوولیتی را بر عهده می گیرند، اگر در این مسیر مرتکب تخلفاتی مانند اختلاس، دزدی و یا فتنه شوند، بزرگترین خیانت ها را به اسلام انجام داده اند.
وی اظهار داشت: هر چند به فرموده حضرت محمد(ص) مزد رسالت پیامبر خدا را فقط خدا می دهد ولی مسلمانان نیز در قبال حضرت مسوولیتی دارند که با انجام درست آن باید اجر رسالت پیامبر خدا را بدهند.
سعیدی با بیان اینکه هر فردی از افراد جامعه و مسلمانان به نوعی اجر رسالت پیامبر را می دهد، افزود: هر مسوولی که در هر سمتی قرار گرفته است، اگر بدرستی کار خود را انجام دهد، در حقیقت مزد رسالت پیامبر را داده است.
وی با بیان اینکه همه حوزویان، دانشگاهیان که به امر مقدس آموزش و تحصیل علم و ترویج فرهنگ ناب اهل بیت مبادرت می ورزند نیز اجر رسالت پیامبر را پرداخت می کنند، افزود: به برکت نظام اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری قرآن و عترت در جامعه جایگاه والا و ویژه ای پیدا کرده است، لذا همه کسانی که در راه فعالیت های قرآنی قدم بر می دارند، نیز اجر رسالت پیامبر را می دهند.
سعیدی همچنین با اشاره به شهیدان مدافع حرم، آنها را مجاهدان خاموش و شهیدان مظلوم توصیف کرد و افزود: برادران افغانی و پاکستانی که در سوریه و عراق در راه دفاع از حرم اهل بیت به شهادت می رسند، مصداق بارز این شهدا محسوب می شوند که آنها نیز با این کار خود اجر رسالت می دهند.
امام جمعه موقت قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مساله ولایت و سرپرستی در اسلام، تصریح کرد: امام جعفر صادق(ع) با توجه به اینکه با حضرت علی(ع) نسبت ولادتی داشت، ولی نسبت ولایتی با آن حضرت را برای خود عزیز تر می دانست.
سعیدی با بیان اینکه فرزند بودن حضرت علی(ع) مختص اهل بیت بوده و برای آنها یک فضل محسوب می شود، افزود: بدون شک اگر کسی فرزند علی نباشد مورد مذمت قرار نمی گیرد ولی ولایت آن حضرت مختص همه است و اگر کسی آن را نپذیرد باید مورد سرزنش قرار گیرد، همانگونه که در طول تاریخ شیعه کسانی از ذریه و نسل حضرت بودند، ولی در مورد ولایت او کوتاهی کردند.
وی همچنین با اشاره به جایگاه خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع) تصریح کرد: خادمان حرم حضرت معصومه(س) از بهترین و با اخلاق ترین خادمان کشور محسوب می شوند،ولی با این حال هنوز از آنها انتظارهای زیادی وجود دارد.
جمعی از خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه(س) یکشنبه شب در همایش فصلی خادمان افتخاری با موضوع اخلاق خدمتگزاری در شبستان نجمه خاتون این مکان مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند.
3740/1358



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن