تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803296687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارمرکزی: ورزش برای ایجاد نشاط و شادابی در سبد خانوارقرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارمرکزی: ورزش برای ایجاد نشاط و شادابی در سبد خانوارقرار گیرد اراک- ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت: ورزش حرفه ای به عنوان یک فرآیند اجتماعی موثر برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه به ویژه در بین سل جوان است و باید در سبد خانوار این استان قرار گیرد.


به گزارش روز یکشنبه کانون مربیان فوتبال استان مرکزی محمود زمانی قمی در دیدار با اعضای این کانون افزود: امروزه باید به ورزش حرفه ای به عنوان یک فرآیند اجتماعی موثر نگاه شود تا با یک مدیریت و برنامه ریزی صحیح بتوان نشاط و شادابی را به نسل جوان و جامعه منتقل کرد.
وی افزود: استان مرکزی در حوزه ورزش از توانمندی های کم نظیری نظیر مراکز دانشگاهی و اساتید تربیت بدنی، سخت افزارها، اماکن مورد نیاز ورزشی، هواداران، صنایع و تجاری که مایل به سرمایه گذاری در ورزش هستند، برخوردار است که می توان از این ظرفیت ها برای ورود به عرصه ورزش حرفه ای بهره برد.
زمانی قمی با یادآوری ضرورت توجه هر چه بیشتر مسوولان به اشتغال جوانان در استان مرکزی گفت: با توجه با سابقه فعالیت در عرصه تولید و اشتغال، همه تلاش و کوشش خود را به کار خواهم بست تا مشکل اشتغال در این استان برطرف شود.
وی تاکید کرد: صنایع و کارخانه هایی که معضلات فراوانی را به استان تحمیل می کنند، باید هزینه کارکرد صنعتی خود را در قالب فعالیت های فرهنگی و اجتماعی پرداخت کنند و حضور در فعالیت های حرفه ای ورزش یکی از این وظایف است.
استاندار استان مرکزی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط باید در طرح های اوقات فراغت با شناسایی دقیق اماکن ورزشی دولتی و خصوصی زمینه حضور جوانان و نوجوانان استان را در استادیوم ها و ورزشگاه ها فراهم کنند تا نسل جوان با ورزش های قهرمانی و پهلوانی آشنا شوند.
وی با استقبال از برگزاری مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال کشور به میزبانی کانون مربیان فوتبال استان مرکزی گفت: بدون شک با همکاری همه دستگاه های اجرایی و واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی میزبانی شایسته برای مهمانان این مراسم خواهیم بود.
استاندار مرکزی همچنین از دعوت رسمی وزیر ورزش و معاونین وی برای شرکت در این مراسم خبر داد.
رئیس کانون مربیان استان مرکزی نیز در این نشست از کسب امتیاز برگزاری مراسم باشکوه تجلیل از مربیان برتر فوتبال کشور در استان مرکزی خبر داد و اظهارکرد: در نشست های متعدد با هیات مدیره کانون مربیان ایران و رایزنی با مجید جلالی دبیر این کانون، مراسم تجلیل از برترین مربیان فوتبال کشور در استان مرکزی برگزار می شود.
محمد رجائیان افزود: تجلیل از مربیان برتر در همایش دو روزه مربیان فوتبال کشور و با حضور بیش از 150 مربی فوتبال در رده پایه، بانوان، لیگ های دسته سوم، دوم و اول و همچنین لیگ برتر در حضور شخصیت های برجسته دولتی و چهره های سرشناس فوتبال کشور برگزار می شود.
وی ادامه داد: با تشکیل کمیته ای از متخصصین حوزه های مختلف با مشارکت اعضای هیات مدیره کانون تلاش می شود ضمن میزبانی شایسته، از این فرصت رسانه ای ارزنده به شکل ویژه برای شناسایی ظرفیت های مختلف استان مرکزی بهره گیری شود.
رئیس کانون مربیان استان مرکزی افزود: شبکه های مختلف تلویزیونی ،سایت های خبری و روزنامه نگاران برجسته کشور این مراسم را پوشش می دهند.
نایب رئیس کانون مربیان استان مرکزی نیز گفت: این استان از ظرفیت های ویژه ای در حوزه ورزش برخوردار است که مدیریت شایسته و منطقی می تواند بخش عمده ای از مشکلات را مرتفع نماید.
رضا قاسمی افزود: صنایع مستقر در استان میلی به سرمایه گذاری در حوزه ورزش ندارند و وجود یک استاندار علاقمند به ورزش می تواند وضعیت سرمایه گذاری در این بخش را متحول کند.ک/1
1955/6012






27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن