تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803326163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر ورزش:برخی هاعلاقمندند همواره آشفتگی در فضای ورزش ایجاد کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر ورزش:برخی هاعلاقمندند همواره آشفتگی در فضای ورزش ایجاد کنند تهران - ایرنا - معاون وزیر ورزش وجوانان درباره فضاسازی های اخیر در خصوص صحبت های محمود گودرزی دردیدار با پیشکسوتان فوتبال گفت: این صحبت ها در همان فضای کارشناسی مطرح شد، اما برخی ها علاقمندند تا همواره آشفتگی در فضای ورزش ایجاد کنند.


عبدالحمید احمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صحبت های وزیر ورزش وجوانان در باره کارگر و کارفرما و بحث لمپنیسم درفضای کارشناسی آن جلسه و با حضور جمعی از افراد شاخص و صاحب نام و پیشکسوت فوتبال مطرح شد و اصولا در چنین فضاهایی است که بیشتر بحث های کارشناسی مطرح می شود و حرف هایی زده می شود که خاص آن جلسه و آن افراد است.
وی ادامه داد: اینکه آیا این حرف ها و مسایل در سطح گسترده در رسانه منتشر شود یا نه؟ قابل تامل است و در جلسات کارشناسی خیلی حرف ها مطرح می شود واین حرف ها می تواند در رسانه بیاید یا نه،بدون انکه گفته شود حال وهوای این جلسه چه بوده واز نقطه آغاز وپایان چه گذشته، یک مقداری مشکل آفرین است.
به گفته وی انتخاب گزینشی برخی حرف های وزیر ورزش و کسانی که صحبت کردند و تحلیل آنها و ایجاد فضای خاص به یک اشکال جدی بر می گردد. این جلسه یک جلسه خاص با حضور افرادی خاص که دغدغه توسعه و پیشرفت فوتبال را داشته و نقطه نظرات متفاوتی دارند، بود. در آن جلسه حرف ها زده شده و وزیر هم نقطه نظرات کلی خود را راجع به فوتبال بیان کرده است. اینکه اینها را به سمت خاص وفرد خاص ببریم سوء استفاده و بهره برداری خاص وبه تبع آن جار و جنجال رسانه ای راه انداختن است که درست نیست.
رییس انجمن نویسندگان، خبرنگاران وعکاسان ورزشی ایران افزود: اینکه وزارت ورزش با فوتبال و یا فرد خاصی مخالف است ، درست نیست اصلا این بحث ها را اینگونه تسری وتعمیم دادن به مسایل مدیریتی غلط است . راجع به این موضوع قبلا تصمیم گیری شده و نیازی نیست که بر گردیم این موضوع را بار دیگر مطرح کنیم و این غیرطبیعی است.
وی ادامه داد:این اقدامات به غیر ازایجاد اشفتگی در فضای ورزش نفع دیگری ندارد و باید دید چه کسانی از آن سود می برند،برخی ها علاقمندند تا همواره یک جور آشفتگی را با گرفتن نقل و قول از این و آن در فضای ورزش ایجاد کنند.
احمدی اظهار داشت: موضوع سرمربی تیم ملی هم از آن موضوعاتی است که توجه افراطی برخی رسانه ها را جلب کرده است، در صورتی که موضوع انتخاب سرمربی برای همه تیم های ملی کاملا دراختیار فدراسیون ها است.اینکه اینقدر رسانه ملی روی آن متمرکز می شود و دربرنامه های مختلف نظرسنجی وغیرنظرسنجی برگزارکرده وافراد مختلف را می آورند ، اینکه این کمکی به ورزش می کند یانه؟ نمی دانم.
وی یادآورشد: پرداختن یبش ازحد رسانه ها به این مسایل حاشیه ای هم صحیح به نظرنمی رسد ، رسالت اصلی رسانه ها توسعه فوتبال و بررسی ریشه های توسعه نیافتگی آن در ایران است، به اینکه این همه هزینه می کنیم ولی در جا می زنیم وعلت درجا زدن فوتبال چیست اصلا پرداخته نمی شود، اما بحث انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خیلی فضا ایجاد می کند.
به گفته وی، هیچ تغییری درسیاست وزارت ورزش درحمایت از تیم ملی و بحث ادامه کار کی روش ایجاد نشده است و همان سیاست قبلی که اتخاذ شده و با اعزام نماینده از سوی وزارتخانه مطرح گردید ، پابرجا است. در بحث کارشناسی نقطه نظراتی مطرح و برداشت متفاوتی از آن داشته باشیم و بعد هم بدون توجه به همه جوانب فقط گزیشنی یک یا دو مورد و عبارت را برداریم و روی آنها مانور بدهیم، غلط است.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: موضوع کی روش متعلق به دو- سه هفته پیش بوده وتمام شده است، حالا ما به جای پرداختن به ریشه های توسعه نیافتگی در فوتبال کشور تمام هم و غم خود را بار دیگر به سرمربی تیم ملی اختصاص دهیم و کسی جرات مخالفت با وی را نداشته باشد ، صحیح نیست و باید به فضای جامعه فرصت نقد و اظهار نظر بدهیم .
وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه گذشته در نشست با پیشکسوتان فوتبال گفته بود: از اینکه یک بیگانه ای که کارگر ما بوده، حالا کارفرما شده و ما را تحقیر می کند رنج می بریم . تحقیر نیز نمونه ای از لمپنیسم است اما از نوع واردادتی . انسان ها با هم تفاوتی ندارند و فقط ممکن است یقه آنان با هم فرق داشته باشد و فردی مثل من باشد و فرد دیگری یقه اش باز باشد یا دیگری که از کراوات استفاده می کند.
برخی رسانه ها با جوسازی در باره این صحبت ها مدعی شدند که منظور وزیر ورزش و جوانان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است در حالیکه این وزارتخانه حدود دو هفته قبل با اعزام نماینده خود به نشست مشترک کفاشیان و کی روش و قبول پرداخت مالیات قرارداد کی روش و همچنین حل مشکل کارت معافیت برخی از ملی پوشان فوتبال گام های عملی در حمایت از تیم ملی و سرمربی این تیم برداشته است.
ورزشی**1590



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن