تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات (نجف،کربلا،کاظمین) از اواخر خرداد خبر داد.

به گزارش تراز ، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات (نجف،کربلا،کاظمین) از اواخر خرداد ماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات از اواخر خرداد ماه در سایت لبیک انجام می‌شود.
 
وی افزود: ثبت‌نام در سه گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه‌ها، گروه دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال ۹۴ و جامانده‌های عمره ۹۴ انجام خواهد شد که دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال جاری و جامانده های عمره ۹۴ بدون قرعه‌کشی اعزام خواهند شد.
 
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: این اعزام‌ها در قالب کاروان‌های عمره خواهد بود و در خصوص کاروان‌های اعزامی به عمره و همچنین جامانده‌های عمره، اگر درخواست اعزام کمتر از یک کاروان بود؛ کاروان‌ها با هم تجمیع خواهند شد.
 
زارع خاطر نشان کرد: هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت در سال ۹۴ به صورت زمینی در تهران حدود ۱ میلیون و ۱۰۰هزار تومان و هوایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.
 
وی در خصوص اعطای وام به زائرین دانشجو گفت: بر اساس قوانین بانک تجارت، زائرین دانشجو فقط یکبار مجاز به استفاده از این تسهیلات در قالب سفر زیارتی عمره یا عتبات خواهند بود و دانشگاهیانی که از وام عمره استفاده نکرده‌اند، می‌توانند برای سفر عتبات متقاضی دریافت این وام شوند.
 
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه‌های مرداد، شهریور و مهر انجام خواهد شد و در این مدت حدود ۱۰ هزار نفر از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
 
زارع گفت: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی و قیمت نهایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد و به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.


منبع: تسنیم



يكشنبه 27 ارديبهشت 1394 ساعت 15:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن