تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799044569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتصال حمل و نقل ریلی بین اروپا، خاورمیانه و آسیا چشم انداز مناسبی برای توسعه صنعت ریلی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان؛ اتصال حمل و نقل ریلی بین اروپا، خاورمیانه و آسیا چشم انداز مناسبی برای توسعه صنعت ریلی است تهران - ایرنا - رییس اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان گفت: اتصال ریلی بین اروپا، شمال آفریقا، خاورمیانه و آسیا چشم اندازهای قابل توجهی را برای توسعه سیستم حمل و نقل ریلی در جهان به وجود می آورد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، لوبینو روز یکشنبه در سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی افزود: چشم انداز ویژه برای راه آهن های دنیا و برنامه های عمل استراتژیک در 6 منطقه این اتحادیه بین المللی تهیه شده و توجه به اقدامات مناسب دفتر منطقه ای خاورمیانه در تهران نیز تدوین شده است.
وی افزود: موجب مباهات است که صمیمانه ترین آرزوها و درودها را به تمام اعضای خانواده بین المللی راه آهن ها که امروز در تهران گردهم آمده اند، تقدیم کنم.
وی ادامه داد: اتحادیه بین المللی راه آهن های دنیا در سال 1922 میلادی به دنبال دو کنفرانس بین الدول در فرانسه تاسیس شد و در سال مذکور 51 راه آهن از 29 کشور شامل اروپا، آسیا و خاورمیانه عضو آن بودند و در حال حاضر 240 عضو از تمام قاره ها به عضویت این اتحادیه درآمده اند.
رییس اتحادیه بین المللی راه آهن های دنیا گفت: اعضای اتحادیه بین المللی راه آهن های دنیا از شرکت های راه آهن علاوه بر مدیران زیربنایی ریلی، بهره برداران حمل و نقل ریلی و تامین کننده خدمات ریلی هستند و 15 عضو این اتحادیه از راه آهن های خاورمیانه هستند که 4 عضو آن از ایران هستند.
لوبینو گفت: توان اتحادیه بین المللی راه آهن های دنیا ناشی از مجموعه قدرت اعضای آن از 95 کشور است که ارائه کننده یک میلیون کیلومتر خط آهن، 7 میلیون مسافر راه آهن، حجم ترافیکی تجمیعی به میزان 3 هزار میلیارد مسافر - کیلومتر از 10 هزار میلیارد تن - کیلومتر در مقوله بار است.
وی ادامه داد: در راستای انجام رسالت خود، این اتحادیه همکاری نزدیکی را با بیش از 100 سازمان بین المللی در زمینه های سیاسی، اقتصادی و مالی ایجاد کرده است. این اتحادیه در هر سال برای منافع اعضای خود 80 کنگره، کنفرانس و کارگاه را برگزار می کند.
رییس اتحادیه بین المللی راه آهن های دنیا گفت: این اتحادیه به عنوان سازمان جهانی معرفی کننده نقش ریلی برای ارتقا توسعه حمل و نقل ریلی در جهان و سازمان دهنده همکاری های بین المللی در میان اعضای خود است.
لوبینو ادامه داد: نوآوری موضوع دیگری است و به عنوان یک هدف در تمام پروژه های مرتبط با فناوری و تحقیقات، بهره برداری، ایمنی و خدمات بار و مسافر در راه آهن تعریف شده است.
وی انتقال اطلاعات را از دیگر رسالت های اتحادیه راه آهن های دنیا ذکر کرد و گفت: از جمله وظایف کلیدی دیگر این اتحادیه انتشار نتایج و دانش فنی از طریق فعالیت های کنفرانسی و کارگاهی است.
رییس اتحادیه بین المللی راه آهن های دنیا با بیان اینکه حاکمیت این اتحادیه توسط دو نهاد پیشرو تضمین می شود، گفت: این دو نهاد مجمع عمومی و هیأت اجرایی هستند که خط مشی و برنامه فعالیت جهانی را تعریف می کنند؛ راه آهن ایران عضو هیات اجرایی بوده و معرفی کننده خاورمیانه است.
وی گفت: پنج موضوع همکاری جهانی به عنوان موضوعاتی با اولویت برای اعضای مناطق اتحادیه شناسایی شدند که شامل توسعه پایدار، ایمنی و امنیت، کوریدورهای باری - بین قاره ای، علائم و کنترل فرمان و استاندارد سازی است.
وی با تاکید بر اینکه چشم انداز ویژه برای راه آهن ها در آینده و برنامه های عمل استراتژیک برای 6 منطقه اتحادیه راه آهن های دنیا تهیه شده است، گفت: چشم انداز برای منطقه خاورمیانه با توجه به اقدامات چشمگیر توسط دفتر منطقه خاورمیانه در تهران مناسب بوده است.
رییس اتحادیه بین المللی راه آهن های دنیا گفت: با همکاری نزدیک با تمام اعضای منطقه تصویری واضح و پیوسته از سیستم حمل و نقل ریلی در خاورمیانه ترسیم شده است که می تواند برای مسئولان و سرمایه گذاران مفید باشد.
لوبینو گفت: منطقه خاورمیانه چارچوبی عالی برای تعریف و اجرای برنامه ای متناسب با نیاز و اولویت های راه آهن در منطقه است.
سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وخدمات وابسته که با حضور و مشارکت سازمان ها، نهادها و چندین شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرده تا 30 اردیبهشت ماه دایر است.
در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی خاورمیانه محسوب می شود، ده ها شرکت بزرگ داخلی و خارجی؛ نوین ترین تکنولوژی ها، تجهیزات، صنایع و خدمات حوزه صنعت حمل و نقل را ارائه کرده و در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
اقتصام**د.الف/1108**1558



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن