تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820029274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرسی تلاوت قاری بین المللی مصری در زاهدان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کرسی تلاوت قاری بین المللی مصری در زاهدان برگزار شد زاهدان- ایرنا- کرسی تلاوت قرآن کریم با شرکت قاری بین المللی مصری ظهر امروز/یکشنبه/ در لشکر 88 زرهی زاهدان برگزار شد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: احمدبن یوسف الازهری قاری بین المللی مصری صبح امروز وارد زاهدان شد.
حجت الاسلام اسماعیل تدینی افزود: این قاری مصری به همراه دیگر حافظان و قاریان کشورهای مختلف برای شرکت در سی و دومین دوره رقابت های بین المللی قرآن کریم به تهران سفر کرد.
وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همزمان با این رقابت ها با هدف ایجاد شور و نشاط قرآنی، زمینه حضور شماری از این قاریان بین المللی را به استان های مختلف فراهم کرد.
وی گفت: الازهری پیش از سفر به زاهدان در استان های خراسان شمالی و جنوبی، کردستان و البرز اجرای کرسی تلاوت مجلسی قرآن کریم داشت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: ساعت 16 امروز شماری از حافظان و قاریان قرآن کریم استان در محل این اداره کل با این قاری بین المللی دیدار دارند.
وی ادامه داد: همچنین کرسی تلاوت مجلسی قرآن کریم ساعت 19 و 45 دقیقه امشب با دعوت از قاریان و حافظان تشیع و تسنن سیستان و بلوچستان به همراه نشست پرسش و پاسخ در زمینه حفظ و قرائت کلام الله مجید با حضور احمدبن یوسف الازهری در سرسرای همایش های دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت استان در زاهدان برگزار می شود.
3042/6081



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن