تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802547572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزون برپنج هزارعمل آب مروارید حاصل تلاش پزشکان خیر نورآوران سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افزون برپنج هزارعمل آب مروارید حاصل تلاش پزشکان خیر نورآوران سلامت گرگان - ایرنا - مدیر اجرایی کاروان نورآوران سلامت گفت: از ابتدای فعالیت طرح نورآوران سلامت (سال89) تاکنون پنج هزار و 200 عمل آب مروارید چشم از سوی پزشکان خیر فعال این طرح در استان های مختلف کشور انجام شده است.


حسین حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاروان طی پنج سال گذشته درمناطق محروم 19 استان کشور مستقر شده و خدمات خود را به صورت رایگان ارایه داده است.
به گفته وی در این مدت در زمینه دندان پزشکی نیز بالغ بر 56 هزار نفراز خدمات رایگان نور آوران سلامت بهره مند شده اند.
حسنی ادامه داد: همچنین از سوی جامعه و اتحادیه صنف عینک سازان مشهد 10 هزار عینک به صورت رایگان به واجدین شرایط اهدا شده و یک خیر مشهدی اهدای 40 هزار عینک را با دستور و تجویز پزشکان در قالب این کاروان برعهده گرفته است.
مدیر اجرایی کاروان نور آوران سلامت اضافه کرد: مقرر شده که نور آوران سلامت برای خدمت رسانی به اقشار محروم به همه استان ها سفر کند و فعالیت آن در راستای جهاد پزشکی و به همراهی دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و بنیانگذار این طرح انجام می شود.
وی افزود: مرکزیت اصلی این کاروان در اصفهان می باشد و امروز تنها یک شعبه از آن در کشور دایر شده که شعبه شرق است.
حسنی با بیان اینکه کاروان را در ابتدا سه دندان پزشک و چهار چشم پزشک همراهی می کردند، یادآور شد: امروز بیش از یک هزار متخصص عضو این کاروان هستند و خدمات رایگان را به نیازمندان ارایه می دهند.
وی یادآور شد: بعد از استان گلستان، این کاروان در یکی از شهرهای محروم سمنان مستقر خواهد شد و بعد از آن نیز در حسین آباد کالپوش و کیاسر خدمت رسانی می کند.
مدیر اجرایی کاروان نورآوران سلامت کشور با اشاره به استمرار این کار خیریه اظهارداشت: این فعالیت رایگان در بخش سلامت ادامه خواهد داشت تا پزشکان بیشتری به کاروان ملحق شده و نیز این کار بومی سازی و در هر استان انجام گیرد.
حسنی خاطرنشان کرد: برنامه های این کاروان برای سال 94 به صورت کامل تدوین شده و از سوی دیگرتلاش می شود که پزشکان متخصص دیگر رشته ها نیز به کاروان اضافه شوند.
نورآوران سلامت، عنوان یک بنیاد خیریه می باشد که شعبه شرق آن تاکنون در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، رضوی، شمالی و گلستان خدمات ارزشمندی را به محرومین و نیازمندان در زمینه دندان پزشکی و چشم پزشکی ارایه کرده است.
این کاروان از نیمه فروردین ماه سال جاری در مراوه تپه دورترین، محروم ترین و مرزی ترین شهرستان استان گلستان مستقر شده و تا اول ماه رمضان خدمات چشم پزشکی و دندان پزشکی به مردم مستضعف این شهرستان ارایه می کند.
دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که خود بنیانگذار این موسسه خیریه می باشد، روز جمعه با حضور در این کاروان در شهرستان مراوه تپه ضمن بازدید از روند اجرای کارها، هفت بیمار را تحت عمل جراحی چشم قرار داد.
تمامی خدماتی که در این کاروان صورت می گیرد، رایگان است.
مراوه تپه در شرقی ترین نقطه استان گلستان واقع شده و حدود 60 هزار نفر جمعیت دارد، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
3014/1860/1648



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن