تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816144975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سریالی 180 درجه مخالف فاطمه گل خواهم ساخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سریالی 180 درجه مخالف فاطمه گل خواهم ساخت
سید ضیاء الدین دری گفت: کسانی که با من آشنایی داشته باشند می‌دانند که سبک و ارزش‌های کاری من 180 درجه برعکس این سریال ترکیه‌ای است.


سید ضیاءالدین دری، کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص صحبت‌هایی در مورد حاشیه‌های کار جدیدش گفت: من همین امروز به سینما و تلویزیون نیامده‌ام و 33 سال سابقه فعالیت دارم. کسانی که با من آشنا باشند، می‌دانند که کسی که سریال‌های ارزشی "کیف انگلیسی" و "کلاه پهلوی" را ساخته است، به سمت ساختن سریالی چون "فاطما گل" نمی‌رود.


وی در ادامه افزود: در سریال "فاطما گل" هیچ توجهی به مسائل معنوی و ارزشی نشده و این سریال نمادی از تلاش جناح سکولار جامعه ترکیه در برابر دولت اسلام گرا است.


تمام هدف سازندگان فاطما گل عادی سازی روابط زن و مرد است. تمام افرادی که با من آشنایی دارند، می‌دانند من چنین سریالی نمی‌سازم. اصلا اگر من هم خدای نکرده اقدام به چنین کاری کنم، مگر مملکت قانون ندارد که جلوی من را بگیرد. اگر کسی آثار من را دیده باشد، خواهد فهمید که ارزش‌های آن‌ها کاملا ضد پیام "فاطما گل" است.


کارگردان سریال "کیف انگلیسی" اظهار داشت: متاسفانه بعضی از مطبوعات حرفی برای گفتن ندارند یکسری از حرف‌های من را به اشتباه تیتر میکردند. من گفتم سریالی پر مخاطب می‌سازم آن‌ها زدند دری، فاطمه گل می‌سازد. مگر می‌شود‌ "فاطما گل" ایرانی ساخت؟ من سریالی 180 درجه مخالف "فاطما گل" با همان تعداد مخاطب.


وی افزود: باید دست فیلم سازان و نویسندگی که در این شرایط سخت کار می‌کنند، را بنویسد اما وقتی سریالی تولید می‌شود، از سوی تمام رسانه‌ها مورد نقد قرار می‌گیرد و آن را می‌کوبند مثل سریال مهران مدیری و دیگر کارگردانان، چون آن سریال‌ها سودی برای بعضی مطبوعات نداشته است، در گذشته تهیه کنندگان سطح پایین، برای دیده شدن کارهایشان به بعضی مطبوعات باج می‌دادند و اتفاقا در جلب رضایت یکسری مدیران موفق بودند.


این کارگردان عنوان کرد: وقتی 90 درصد مطبوعات علیه یک سریال بنویسند مردم به دیدن آن کم میل می‌شوند و همه با هم برای نابود کردن تولیدات داخلی سینما و تلویزیون دست به دست هم داده‌‌ایم وقتی مطبوعات فیلم‌های نفروش را حمایت کنند، مردم نسبت به سلیقه آن‌ها بی اعتماد می‌شوند و دیگر به سینما نمی‌روند، در حالیکه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌گویند از تولیدات ملی حمایت کنید و منظور ایشان علاوه بر کالا، حوزه فرهنگ هم هست.


وی ادامه داد: حتی اگر سریال داخلی متوسط هم باشند‌ لحظات جذابی دارد که نباید نادیده گرفته شود، البته تنوع تیپ‌های فکری جهت سریال سازی در ژانر‌های مختلف بیشتر شود. صدا و سیما در جذب مخاطب موفق تر خواهد بود.


دری گفت: در 10 سال اخیر کارگردانان موفقی از جمله کیانوش عیاری، ابراهیم حاتمی کیا، کمال تبریزی وارد تلویزیون شدند اما شرایط آن‌ها را کنار زد.


این کارگردانان سریال‌های بسیار زیباتر و با ارزش تر از سریال‌های ترکی می ساختند که اتفاقا در جذب مخاطب هم موفق بودند. اگر به سریال‌های ایرانی توجه بیشتری شود، می‌توانند در سطح جهانی مخاطبان بسیاری را جذب کنند.


ضیاء الدین دری در پایان خاطرنشان کرد: اگر سریال‌های ما از تک بعدی بودن در بیایند، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و من می‌توانم سریالی‌ 180 درجه برعکس "فاطما گل" بسازم اما مخاطبان بی شماری را جذب کنم.


گفتنی است؛ ضیاءالدین دری برای ساخت یک سریال جدید آماده می‌شود، برخی از رسانه‌ها اثر جدید را با یک سریال ترکیه‌ای مقایسه کردند که با واکنش این کارگردان مواجه شد.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

«گبرلو»: ما را نیش بزنید و تخریب کنید/ «شریفی‌نیا»: هفت اصلی‌ترین مشکل سینما یعنی تبلیغات را حل کرد
حمایت ۵۲۰ هنرمند از انتخاب «پورمحمدی» به عنوان معاون جدید سیما+اسامی
داوران چهارمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم معرفی شدند
"احسان علیخانی" مهمان زمستانی خانه‌های مردم خواهد شد/ "سرزمین کهن" در صورت اصلاح پخش می‌شود / پخش انحصاری المپیک 2016 به فارسی از شبکه سه
نشست صميمانه رئيس رسانه ملي با كارگردانان
عذرخواهي بازيگر "مادرانه" از مادرش/"اردلان تمجيد" خوش درخشيد
اظهارات شنيدني "گوهر خيرانديش" در خصوص "كلاه پهلوي"
حضور خواننده صاحب نام ایرانی در "کلاه پهلوی"
کاش در "کلاه پهلوی" رمضان و حال و هوایش را به تصویر می کشیدیم/ ستاره های جدیدی در "كلاه‌پهلوي" به دنیای تصویر معرفی می شوند
منتظر اتفاقات جالب، غیر قابل پیش بینی و زیبا در " کلاه پهلوی" باشید




۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن