تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799098360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش داستان عاشقانه باراک و میشل


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



نمایش داستان عاشقانه باراک و میشل
این خبر از دسامبر گذشته در رسانه های خبری مطرح شد: پروژه تولید فیلمی کلید خورده که قرار است داستان ملاقات «میشل رابینسون» و «باراک اوباما» را در سال 1989 به تصویر بکشد. این فیلم که «سمت جنوب با تو» نام دارد را «ریچارد تان» خواهد ساخت.
روز نو : برترین ها: این خبر از دسامبر گذشته در رسانه های خبری مطرح شد: پروژه تولید فیلمی کلید خورده که قرار است داستان ملاقات «میشل رابینسون» و «باراک اوباما» را در سال 1989 به تصویر  بکشد. این فیلم که «سمت جنوب با تو» نام دارد را «ریچارد تان» خواهد ساخت.
 
فیلم در سال 1989 و در شیکاگو می گذرد. «سمت جنوب با تو» درباره زمانی است که اوباما و میشل یکدیگر را در انستیتو هنر شیکاگو ملاقات کردند و به تماشای فیلمی از «اسپایک لی» با عنوان «کار درست را انجام بده» نشستند.
 
در آن زمان اوباما دانشجوی سال اول رشته حقوق هاروارد بود و به عنوان مددکار اجتماعی در شیکاگو کار می کرد و میشل رابینسون که سن و سال کمتری از او داشت، رییس اوباما بود.
 
آشنایی این دو باعث شد که آنها سرانجام در سال 1992 با هم ازدواج کنند. باراک اوباما خودش در روزهای جوانی بارها گفته است که مدت ها «میشل زیبا» را تحسین می کرده تا سرانجام خانم رییس پذیرفته است که با باراک بیرون برود و به تماشای فیلم اسپیاک لی بنشیند.
 
نخستین صمیمیت بین آنها روبروی یک بستنی فروشی اتفاق افتاده است. این بستنی فروشی امروز به یک فست فود تبدیل شده اما به یاد آن روز، تابلوی فلزی کوچکی روی یکی از دیوارهای این ساختمان نصب شده است. این پلاک از این اتفاق به عنوان «رویدادی تاریخی» یاد کرده است.
 
باراک اوباما بیش از هشت سال پیش و در گفتگو با «اوپرا وینفری» در مورد آن روز حرف زده بود: «میشل آن روزی بوی شکلات می داد.» آنطور که «گاردین» در مورد این پروژه نوشته است، سمت جنوب با تو یک درام کمدی رمانتیک است و ریچارد تان در ماه آگوست این فیلم را در شهر خاطرات باراک و میشل یعنی شیکاگو کلید خودهد زد.
 
فیلمنامه این فیلم را خود ریچارد تان نوشته است. این موضوع که چه کسانی نقش رییس جمهور و بانوی اول آمریکا را بازی خواهند کرد، مدت ها در صدر گمانه زنی های رسانه های خبری قرار داشت. گاردین اما به همه گمانه زنی ها پایان داده و نوشته است که چه کسانی قرار است نقش این دو را بازی کنند: «پارکر سویرزم و «تیکا شامپتر».
 
پارکر سویرز که نقش اوباما را بازی خواهد کرد چهره چندان شناخته شده ای بین مردم نیست. او نقش های کوچکی برعهده داشته که از بین آنها می توان به نقش بازجو در «30 دقیقه نیمه شب» در سال 2012 یا «جک رایان: سایه جان می گیرد» در سال 2014 اشاره کرد. او همچنین در فیلم زندگی نامه ای «ادوارد استودن» ساخته «اولیور استون» نیز بازی کرده است.
 
تیکا شامپتر که قرار است نقش بانوی اول آمریکا را بازی کند، کمی از سویرز شناخته شده تر است. تیکا 34 سال سن دارد و در 10 فیلم سینمایی یا سریال ایفای نقش کرده است. از جمله فیلم هایی که او در آنها بازی کرده می توان به فیلم های «مرد من یک بازنده است» و «فقط یک بار زندگی می کنیم» اشاره کرد.
 
رسانه های خبری نوشته اند که فیلمبرداری فیلم «سمت جنوب با تو» از ژوئیه 2015 آغاز خواهد شد.
 
پیش از این برخی رسانه ها نوشته بودند که این فیلم سینمایی بی شباهت به فیلم «پیش از غروب» ساخته «ریچارد لینک لیتر» نیست. فیلم لینک لیتر یک روز از زندگی مردی آمریکایی و دختری فرانسوی را در «وین» به تصویر کشیده است.



تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن