تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821062049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های عمرانی همدان با قوت در دست اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: طرح های عمرانی همدان با قوت در دست اجرا است همدان - ایرنا - فرماندار همدان گفت: طرح های عمرانی این شهرستان در بخش های مختلف با قوت و جدیت در دست اجرا است.


علی تعالی ظهر پنجشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان افزود: 382 طرح در بخش های مختلف برای شهرستان همدان تعریف شده است که 573 میلیارد و 211 میلیون ریال اعتبار برای این طرح ها اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: اعتبارات ماده 180 نیز در سال جاری افزایش 1.5 برابری داشته است که سهم استان همدان یک هزار و 430 میلیارد ریال است.
فرماندار همدان گفت: همه مسوولان در تلاش هستند تا با رسیدگی به مناطق محروم، همدان را در مسیر توسعه قرار دهند که تکمیل طرح ها از اولویت های برنامه های عمرانی است.
تعالی یکی از طرح های مهم شهرستان همدان را زیرگذر غربی و شرقی عنوان کرد و گفت: اعتبارات این طرح ها در سال جاری چهار برابر شده است.
فرماندار همدان از انسداد 114 حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان همدان خبر داد و گفت: این برنامه به منظور مدیریت مصرف آب است.
رییس راه و شهرسازی شهرستان همدان نیز گفت: اعتبارات استانی و ملی سال گذشته این اداره برای اجرای طرح های ملی، فنی و اجرایی و مسکن 206 میلیارد ریال بود که 150 میلیارد ریال آن تخصیص یافت.
رسول ابراهیم خانی افزود: تعریض و بهسازی 32.5 کیلومتر از راه های اصلی و 17 کیلومتر بهسازی راه های روستایی از جمله این فعالیت ها بوده است و در حال حاضر نیز 40 کیلومتر از راه های روستایی به روکش آسفالت نیاز دارد.
وی اضافه کرد: راه آهن همدان- تهران ، راه آهن همدان- سنندج ، کنارگذر شرقی و غربی همدان نیز با 30 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر طرح های ملی این شهرستان است.
وی با بیان اینکه 99.1 درصد از جمعیت شهرستان همدان از راه آسفالته برخوردار هستند گفت: در مجموع 84.1 درصد از روستاهای همدان دارای راه آسفالته است.
ابراهیم خانی گفت: شهرستان همدان 711 کیلومتر راه واقعی دارد که از این میزان 30 کیلومتر آزادراه، 112 کیلومتر راه چهار خط، 20 کیلومتر راه اصلی، 116 کیلومتر راه فرعی عریض و 32 کیلومتر راه فرعی معمولی است.
وی ادامه داد: در مجموع 401 کیلومتر راه روستایی در شهرستان همدان وجود دارد که 272 کلیومتر از راه های روستایی آسفالته، 55 کیلومتر راه شنی درجه یک و 72 کیلومتر راه خاکی است و در مجموع 125 کیلومتر راه غیر آسفالته موجود است.
اعتبارات سال گذشته شهرستان همدان از محل همه منابع 570 میلیارد ریال بود که 310 میلیارد ریال آن تاکنون تخصیص یافته است.
شهرستان همدان حدود 660 هزار نفر جمعیت دارد.
2087/1181



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن