تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت و حفظ بنیان خانواده نیازمند توجه ویژه متولیان فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تقویت و حفظ بنیان خانواده نیازمند توجه ویژه متولیان فرهنگی است بیرجند - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه تقویت و انسجام خانواده نیامند توجه خاص متولیان فرهنگی است، گفت: بنیان خانواده را نمی توان تنها به والدینی سپرد که فاقد تخصص در تربیت فرزندان خود هستند و باید متولیان امر فرهنگ بیشتر به این کانون مهم توجه کنند.


به گزارش ایرنا، محمد قادر قادری روز پنجشنبه و در آستانه 25 اردیبهشت روز جهانی خانواده در جمع کارکنان جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی افزود: در همین راستا افتخار داریم اعلام کنیم جهاد دانشگاهی در راستای ارایه برنامه های آموزشی خود دارای این ظرفیت نیز می باشد تا دوره های تخصصی الگوهای سالم خانواده و نیز آموزش های ویژه ازدواج را دایر کند.
وی گفت: خانواده رکن اصلی جامعه و خاستگاه مهم فرهنگ است و اسلام به عنوان مکتبی انسان ساز، بیشترین توجه را به جایگاه خانواده دارد، زیرا از نگاه اسلام خانواده کانون تربیت می با شد.
قادری با بیان اینکه خانواده نه تنها به عنوان رکن مهم بقای جامعه انسانی، بلکه کانونی انسان ساز و در نتیجه ضامن ایجاد جامعه اخلاقی می تواند باشد، افزود: خانواده سالم، مهمترین بستر رشد فرهنگی، سلامت جسم و روان و عامل انتقال ارزش ها در هر جامعه محسوب می شود و اگر از توجه کافی به این نهاد غفلت شود، لطمه های جبران ناپذیری به جامعه وارد می شود.
وی گفت: متاسفانه به نظر می رسد با وجود مراکز بسیار فرهنگی، اما به دلایل مختلف از جمله فقدان انسجام و استفاده از افراد صاحب نظر، توجه جدی به این امر مغفول مانده است.
قادری افزود: خانواده در این عصر پر هیاهو و با وجود هجمه های مختلف از جانب فرهنگ های بیگانه، نیازمند حمایت جدی است، که در صورت فقدان تمرکز بر روی این نهاد مهم، شاهد اثرات مخرب جدی تری در جامعه ایرانی اسلامی در آینده خواهیم بود.
6054 /6121



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن