تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803575105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف مهم تهدیدهای فرهنگی دشمنان نظام، بنیان خانواده ایرانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی: هدف مهم تهدیدهای فرهنگی دشمنان نظام، بنیان خانواده ایرانی است ارومیه - ایرنا - مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: هدف مهم تهدیدهای فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، بنیان خانواده ایرانی است و آنها قصد دارند این بنیان را سست کرده و از آن استفاده ابزاری کنند.


هوشنگ عطاپور روز یکشنبه در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر، خانواده ها و بانوان در کشور ما با آسیب های جدی روبرو هستند که از جمله مهمترین آنها می توان به طلاق اشاره کرد.
وی اضافه کرد: یکی از دلایل بروز این آسیب های اجتماعی، شبیخون فرهنگی غرب است که سالها پیش رهبر معظم انقلاب از این شبیخون پرده برداشته و هشدارهای لازم را در این خصوص ارائه کرده بودند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر طلاق یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی در کشور و آذربایجان غربی به شمار می رود که خود این آسیب نیز آسیب زا بوده و عامل بسیاری از معضلات دیگر است.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: آمارها نشان می دهد بخش قابل توجهی از دختران فراری موجود در جامعه، محصول طلاق والدین هستند.
عطاپور گفت: با توجه به این آسیب ها از جمله اعتیاد، طلاق و آسیب های اخلاقی متعدد، وظیفه ما مسوولان به ویژه در حوزه بانوان بسیار سنگین است و باید برنامه ریزی های مستمر و موثر در راستای پیشگیری و مقابله با این امور داشته باشیم.
وی افزود: یکی از مهمترین عوامل در راستای برنامه ریزی بهتر در این بخش، تخصیص اعتبارات مناسب در حوزه فرهنگی است که امیدواریم این امر محقق شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن می توانیم از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه آسیب های اجتماعی نیز بهره لازم را ببریم و آموزش های ضروری را برای دختران، پسران، خانواده ها، افراد در آستانه ازدواج و زوج های جوان بدهیم تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق در جامعه باشیم.
شهلا تاجفر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه چشم انداز امسال این اداره کل، توانمندسازی زنان در راستای رسیدن به توسعه پایدار در استان است، ادامه داد: تحکیم بنیان خانواده، افزایش کمی و کیفی جمعیت، توانمندسازی زنان در عرصه های مختلف، توجه به غنی سازی اوقات فراغت بانوان و اجرای برنامه های پیشگیرانه به ویژه در حوزه اعتیاد و طلاق از جمله محورهای کاری این اداره کل در سال جاری به شمار می رود.
وی اضافه کرد: در راستای پیشگیری از بروز طلاق در جامعه نیز برنامه ریزی های مناسبی انجام شده که از جمله آنها می توان به ارائه الگوهای دینی و اسلامی از جمله ائمه اطهار (ع) در حوزه خانواده به بانوان، امضای تفاهم نامه مشترک با اداره کل آموزش و پرورش در راستای ارائه آموزش های مختلف پیش از ازدواج و سنین نوجوانی از طریق مربیان و معلمان پرورشی و اجرای طرح همیار مشاور با استفاده از ظرفیت مساجد و محلات اشاره کرد.
آذربایجان غربی یکی از استانهایی است که با معضل طلاق درگیر بوده به طوری که در سال 93 شاهد رشد 14 درصدی میزان طلاق به رغم کاهش 5.5 درصدی میزان ازدواج صورت گرفته در این استان بودیم.
2093



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن