تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803070679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهسازی مبلمان وعمران شهری ایلام نیازمند توجه و تدبیر بیشتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تاکید استاندارایلام : بهسازی مبلمان وعمران شهری ایلام نیازمند توجه و تدبیر بیشتر است ایلام - ایرنا - استاندار ایلام پیشبرد برنامه های اجرایی ،رفاهی و عمران شهری ایلام را در گرو همگرایی بیشتر شهرداری و اعضای شوراهای دانست و گفت: بهسازی خدمات و نوسازی وعمران شهری ایلام نیازمند توجه و تدبیر بیشتر است.


به گزارش ایرنا، محمدرضا مروارید روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار ایلام اظهار کرد: توجه به زیباسازی شهر، ارتقا خدمات شهر و شهروندان از جمله اولویت های مدیریت شهر ایلام باید باشد.
وی تاکید کرد: روند پیشبرد امور مدیریت شهری ایلام باید به نحوی باشد که شهروندان در بازه زمانی مشخص شاهد تغییر و دگرگونی خدمات و عمران شهر باشند.
وی با اشاره به محدودیت جمعیت شهر 180 هزار نفری ایلام به عنوان عاملی منفی در روند عمران شهر یادآور شد: جمعیت کمتر در حوزه مدیریت شهری به معنای درامد کمتر و در نتیجه کاهش روند بهبود خدمات و عمران و زیبا سازی شهری است.
وی بر لزوم بیشتر مشارکت بیخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری ونیز پرداخت مطالبات شهرداری
از سوی نهادهای اداری و شخصی تاکید کرد.
وی با ذکر لزوم سالانه یک هزار و 500 میلیارد ریال منابع مالی عمران شهری ایلام با توجه به سرانه جمعیت اظهار داشت: از این نیاز هم اکنون سالانه 650 میلیارد ریال تامین است که برای ترمیم این کاستی دستکم نهادهای اجرایی بدهکاری خود را به شهرداری باید پرداخت کنند.
وی با تقدیر از خدمات اخیر حوزه عمران شهری ایلام اضافه کرد: فعالیت های خوبی در زمان مدیریت شهردار قبلی صورت گرفت که شهرداری ایلام باید ارائه خدمات مناسب به شهروندان و فضاسازی مناسب شهری در ورودی ها را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهد و در جهت ایجاد فضایی مناسب برای شهروندان نهایت تلاش خود را به کار ببندد.
وی خاطر نشان کرد: تعریض خیابان آیت اله حیدری و سبک شدن بار ترافیکی از میدان کشوری تا 22 بهمن ایده مناسبی بود اما در مرکز شهر با توجه به تغییر و بازسازی بافت های فرسوده نیاز به توجه بیشتر مسوولان شهرداری دارد.
وی با ذکر ضرورت انجام مطالعات توجیه فنی و اجتماعی مناسب قبل از اجرای طرح های عمران شهری برجسته اضافه کرد: انجام کارهای ماندگار و موثر در سطح شهر نیازمند بهره گیری از توان نخبگان محلی و فرهنگ سازی
است.
مروارید به ساماندهی سطح شهر (میدان تره بار، صنف بنگاه های نمایشگاه اتومبیل، ایجاد بلوار دانشگاه ایلام) اشاره کرد و گفت: می توان با تغییراتی جزیی و ساماندهی بافت های فرسوده تغییرات خوبی را در سطح شهر انجام داد و فضای شهر را به یک فضایی دلنشین تبدیل کرد.
وی تاکید کرد: شهرداری نهادی است که با همه موضوعات زندگی مردم سرو کار دارد و خدمات و فعالیت هایش به تمام اقشار جامعه ارتباط دارد، کار در شهرداری بسیار سخت و پر مشغله است ولی باید تلاش شود با کمک کارکنان بی ادعای این سازمان رضایت مندی مردم را بدست آورد.
حبیب الله منصورپور شهردار سابق ایلام نیز در این آیین خاطر نشان کرد: مجموع اقدام ها و تلاش های 17 ماهه وی در جایگاه شهردار ایلام در جهت ارتقای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم و بهبود عمران شهری بوده که در این مسیر از همکاری و تلاش اعضای شورا نیز برخوردار بوده است.
یزدان قبادیان شهردار جدید ایلام نیز در این آیین بر لزوم سرعت در انجام امور ، سپردن کار به افراد متخصص، انجام مطالعات و نظارت بر اجرای طرح ها وخدمات تاکید کرد و وعده داد: با حمایت مردم و اعضای شورای شهر و مسوولان ارشد استان پیگیر نیازهای مدیریت شهری ایلام باشد.
در این مراسم به پاس تلاش های شهردار پیشین ایلام با اهدا لوح تقدیر از وی تجلیل و حکم شهردار جدید نیز از سوی استاندار ایلام به ایشان اهدا شد.
3032/6034












23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن