تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820604146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

املاک بلا استفاده دستگاه های دولتی در زنجان تعیین تکلیف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار زنجان: املاک بلا استفاده دستگاه های دولتی در زنجان تعیین تکلیف می شود زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: املاک بلا استفاده متعلق به دستگاه های دولتی استان تا پایان تیر امسال تعیین تکلیف می شود.


جمشید انصاری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه با توجه به مهلت اعلام شده املاک بدون استفاده دستگاه های دولتی در مهلت اعلام شده در صورت درخواست واگذار می شود، افزود: در صورت نبود تقاضایی در این بخش ساختمان های مربوط به دستگاه های دولتی توسط فرمانداران تصمیم گیری می شود.
وی یادآوری کرد: استان به دنبال استفاده بهینه از املاک متعلق به دستگاه های دولتی برای پیشبرد اهداف توسعه بوده و به دنبال سود آوری نیست.
انصاری افزود: برخی ساختمان ها مربوط به شرکت های دولتی است و به لحاظ اینکه این نوع شرکت ها قاعده کار خاص خود را دارند باید نسبت به تعیین تکلیف این مکان ها اقدام کنند شوند.
استاندار زنجان ابراز کرد: مکان و ساختمان هایی که در روستاها ایجاد شده و به صورت عام المنفعه بهره داری شده به شوراها و دهیاری روستاها واگذار می شود.

** پیگیری اعتبارات مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری تب مالت
انصاری در ادامه این جلسه با توجه به گزارش رسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان مبنی بر افزایش بیماری تب مالت و لزوم نابودی دام های مشکوک اظهار کرد: بر این اساس 12 میلیارد ریال برای پیشگیری از بروز این بیماری در استان نیاز است که تلاش می شود تامین شود.
وی با بیان بیان اینکه یکی از مشکلات درمانی استان تامین 9 تخت فشار منفی (مراقبت های ویژه برای جلوگیری از بیماری های تنفسی ) برای ارایه خدمات درمانی مناسب بیماران هدف است، ابراز کرد: برای خرید این تعداد تخت 10 میلیارد ریال مورد نیاز است که پس از طی فرآیندهای لازم منابع مورد نیاز ابلاغ خواهد شد.
انصاری افزود: بر این اساس چهار تخت فشار منفی در بیمارستان ولی عصر(عج)، یک تخت در مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصص آیت لله موسوی زنجان و چهار تخت دیگر هر کدام دو تخت برای شهرهای ابهر و خدابنده خریداری خواهد شد.

** انتخاب 33 روستا در تهیه سند توسعه روستایی
معاون عمرانی استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه از انتخاب 33 روستا در تهیه سند توسعه روستایی این استان خبرداد و گفت: در تهیه سند توسعه روستایی وضعیت اجتماعی و اقتصادی جمعیت روستایی لحاظ شده است.
جواد رحمتی افزود: با انتخاب روستاهای هدف خدمات به صورت بهینه و متمرکز در آنها ارایه خواهد شد، چرا که هر یک از دستگاه های اجرایی به صورت جزیره ای عمل می کنند.
6085/7320



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن