تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818976148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماشاگران معروف ایرانی دیدار رئال و یوونتوس+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: کارگردان و بازیگر معروف کشورمان به همراه کریم انصاری‌فر از نزدیک تماشاگر دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودند.

به گزارش تراز ، ملی پوش ایرانی تیم باشگاه اوساسونا، به همراه کارگردان و بازیگر معروف کشورمان از نزدیک تماشاگر دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم رئال مادرید و یوونتوس بودند.

کریم انصاری فر و پوریا پور سرخ بازیگر سینما و تلویزیون که از طرفداران پر و پا قرص تیم رئال مادرید هستند، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه خانگی رئال حضور داشتند و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

مهدی کرم پور کارگردان سینما و تلویزیون هم که به صورت اتفاقی پورسرخ را در فرودگاه مادرید دیده بود، با یکدیگر به ورزشگاه برنابئو آمدند.

تصاویری از دیدار رئال و یووه، که در صفحه اینستاگرام این افراد منتشر شده را در ادامه مشاهده می کنید.

مهدی کرم‌پور درباره تماشاگران رئال مادرید نوشت: وقتى تماشاچى هایى که ٩٠ دقیقه با حرارت و تعصب وصف نشدنى تیم شون و تشویق مى کردن، مساوى کردن و حذف شدن...بعد آخر بازى همه به جاى بد و بیراه، براى صعود تیم حریف یک پارچه، ایستاده دست زدن! عالى بودن. عالى. اونا قاعده ى بازى و نمایش و بلدن.

به گزارش فارس، رئال مادرید شب گذشته با نتیجه یک بر یک برابر یوونتوس متوقف شد و با توجه به شکست دو بر یک در بازی رفت از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا بازماند.


















منبع: فارس



پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394 ساعت 14:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن