تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820158946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول دربنیاد مستضعفان: 14هزار پلاک بنیاد علوی سند دار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مسوول دربنیاد مستضعفان: 14هزار پلاک بنیاد علوی سند دار می شود گرگان - ایرنا - مدیر عامل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی گفت: سند دار شدن 14هزار پلاک بنیاد علوی در عرصه های مختلف در سراسر کشور تا پایان سال جاری هدف گذاری شده است.


به گزارش ایرنا حسن کاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در گرگان اظهارداشت: طبق فراخوان ارایه شده در سال های 92 و 93 برای این تعداد پلاک، تنها هشت هزار نفر مراجعه کردند.
وی ادامه داد که براساس رای هیات مدیره و مهلت مقرر، حداکثر تا نیمه اول سال آینده زمان داریم تا این زمین ها را تعیین تکلیف کنیم.
کاری اضافه کرد: این 14 هزار پلاک در استان های گلستان، مازندران، گیلان، ایلام، خراسان شمالی و قزوین واقع می باشد که چهار هزار و 500 پلاک مربوط به گلستان است.
به گفته وی، استان های خراسان شمالی، ایلام و مازندران در رتبه های بعدی قرار دارند.
مدیرعامل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی همچنین یکی از مشکلات در این بخش را مراجعه نکردن مردم برای تعیین تکلیف املاک بیان کرد و گفت: این اقدام باعث شده که کارگروه ها به سمت مردم روند.
کاری از مردم خواست که چنانچه اسناد و مدارکی مبنی بر مالکیت زمین های بنیاد علوی مربوط به قبل از سال 58 دارند، به ادارات استان های بنیاد تحویل داده تا پس از تعیین تکلیف، برای آنان سند صادر شود.
وی یادآور شد: این اقدامات در راستای عنایت و توجه ویژه رهبری به مردم به خصوص محرومین و مستضعفین و در جهت محرومیت زدایی انجام می شود.
مدیرعامل بنیاد اموال و املاک بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی همچنین گفت: که شرایط زمین در شهرها و روستاها و براساس نوع کاربری کشاورزی و مسکونی و یا سایر موارد فرق دارد که این شرایط در آئین نامه بنیاد مشخص شده است.
کاری تاکید کرد: تمرکز بنیاد بیشتر بر محرومیت زدائی است و در مجموع 179 شرکت زیرمجموعه دارد.
مدیر عامل بنیاد اموال و املاک بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی در ادامه گفت: دو هفته دیگر مراسم اهداء اسناد در استان مازندران برگزار می شود و یک ماه دیگر این مراسم را در استان خراسان شمالی شاهد خواهیم بود.
شامگاه چهارشنبه در مراسمی در گمیشان واقع در شمال غرب استان گلستان دو هزار سند اراضی بنیاد علوی به مردم این شهرستان محروم اهدا شد.
3014/1648



24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن