تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815456256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهدای دو هزار سند املاک بنیاد علوی به مالکین در گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اهدای دو هزار سند املاک بنیاد علوی به مالکین در گلستان گرگان - ایرنا - مراسم اهدای دو هزارسند از املاک بنیاد علوی باحضور رییس بنیادمستضعفان و جانبازان کشور و استاندار گلستان به جمعی از مردم محروم شهرستان گمیشان واقع در شمال غرب استان برگزار شد.


به گزارش ایرنا رییس بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی در این مراسم که شامگاه چهارشنبه در مصلی گمیشان برگزار شد، گفت: اهدای این اسناد در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم محروم و مرزنشین شهرستان و با توجه به عنایات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب انجام شد.
محمد سعیدی کیاء اظهار داشت: امید است با شرکت مردم در فراخوان دریافت اسناد مالکیت تا مهر سال جاری نیز شاهد اهدای دو هزار سند دیگر در استان گلستان باشیم.
وی اضافه کرد: تلاش می شود اراضی کشاورزی وابسته به بنیاد علوی نیز سنددار شده و اسناد آن به مالکین اهدا شود.
به گفته سعیدی کیاء سنددار کردن زمین های کشاورزی مردم در واقع پشتوانه ای برای کارهای اقتصادی آنان و رشد و توسعه منطقه است.
رییس بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اراضی تا 500 مترمربع در روستاها و تا 300 مترمربع در شهرها به صورت رایگان سنددار خواهد شد و به مابقی اراضی با دریافت مبلغ ناچیز بعد از کارشناسی، سند اهدا می شود.
در این مراسم که با حضور مسوولان کشوری این بنیاد و استان گلستان برگزار شد، چند تن از مردم شهرستان گمیشان به نمایندگی اسناد مالکیت زمین های خود را دریافت کردند.
فرماندار گمیشان نیز با بیان اینکه مردم این شهرستان حافظان مرزهای استان گلستان و کشور هستند، گفت: این مردم وفادار به نظام، حفظ ارزش های اسلامی و پیرو رهبر معظم انقلاب می باشند.
امانگلدی ضمیر جمعیت این شهرستان را حدود 69 هزار نفر بیان کرد و اظهارداشت: با توجه به محرومیت این منطقه، انتظار می رود که به منظور اهدای اسناد زمین های بنیاد علوی، با توجه به کم درآمدی مردم شهرستان، وجهی از آنان دریافت نشود.
ضمیر در ادامه از رییس بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی خواست تا در خصوص ساخت دو مجتمع آموزشی در شهرهای گمیش تپه و سیمین شهر این شهرستان برای اختصاص اعتبار عنایت داشته باشد.
این اسناد مربوط به زمین های بنیاد علوی در شهرستان گمیشان واقع در شمال غرب استان گلستان می باشد.
بیشتر ساکنان این شهرستان مرزی و محروم را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
3014/1648






24/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن