تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814681707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز آنچه مرقوم داشته‌اند…


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
راز آنچه مرقوم داشته‌اند…
انتشار اولین کتاب نقد و بررسی توافق ژنو و لوزان
راز آنچه مرقوم داشته‌اند… کتاب «راز آنچه مرقوم داشته‌اند…» که پرده از راز نامه تاریخی رئیس جمهور در ۳ آذر ۱۳۹۲ درباره توافق ژنو برمی‌دارد در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، بدون شک «توافق ژنو» یکی از مهمترین فرازهای سیاست خارجی کشور در سالهای اخیر است که موافقت‌ها و مخالفت‌های بسیاری را در پی داشته است.
 
در نامه‌ای که دکتر روحانی بعد از انعقاد توافق ژنو در 3 آذر 1392 برای رهبر معظم انقلاب ارسال کرد، از این توافق به عنوان دستاوردی بزرگ و پیروزی تاریخی یاد شده بود؛ اما رهبر معظم انقلاب در پاسخ به این عبارت اکتفا نمودند: «دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ای و دیگر دست اندر کاران است…» لذا ضروری‌ست که متن توافق ژنو به دقت بررسی گردد تا میزان «دستیابی» تیم مذاکره کننده دولت یازدهم، به «آنچه مرقوم داشته‌اند» مشخص گردد.
 
«راز آنچه مرقوم داشته‌اند…» به قلم «مهدی مطلبی» به رشته تحریر درآمده است و در ضمن فصولی متن توافق ژنو و بیانیه سوئیس(توافق لوزان) را مورد بررسی دقیق قرار داده و در کنار آن نگاهی داشته به تاریخچه مذاکرات هسته‌ای از سال 1382 تا 1394.
 
بنابر این گزارش، «راز آنچه مرقوم داشته‌اند…» در 6 فصل آماده شده که شامل: «تاریخچه مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران»، «بررسی نامه‌ای تاریخی»، «به رسمیت شناختن «حقوق هسته ای» ایران»، «شکستن دیوار تحریم‌ها در توافق ژنو»، «بررسی بیانیه سوئیس (توافق لوزان)»، «بررسی نظرات و خطوط قرمز مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته ای دولت یازدهم» است.
 
این کتاب کاری از «دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی» است که به همت «انتشارات مجد اسلام»، «موسسه شهید کاظمی» و با حمایت «مرکز گفتمان انقلاب اسلامی» در 464 صفحه آماده شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب «راز آنچه مرقوم داشته اند…» می‌توانند این کتاب را از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران راهرو 20 غرفه اول تهیه کنند.
 
و همچنین جهت تهیه می‌توانند با شماره تلفن 6-37840844-025 و همچنین از طریق پایگاهhttp://manvaketab.ir اقدام کرده و به زودی نیز جلسه‌ای جهت رونمایی از این کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار خواهد شد.




94/2/23 - 20:05 - 2015-5-13 20:05:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن