تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815557456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیامبرعظیم الشان اسلام (ص) رحمت عالمیان و اسوه حسنه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیامبرعظیم الشان اسلام (ص) رحمت عالمیان و اسوه حسنه است کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه روانسر گفت: در قرآن کریم بیش از یکصد آیه در شأن حضرت محمد (ص) نازل شده و پیامبر بعنوان رحمت عالمیان و اسوه حسنه معرفی شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا ملا عبدالله غفوری روز چهارشنبه در همایش محمد رسول الله (ص) اسوه حسنه و پیامبر رحمت مهربانی افزود: قرآن کریم بهترین منبع برای شناخت پیامبر اسلام (ص) است.
وی تصریح کرد: اسلام دین رحمت، مهربانی و اعتدال است و با هرگونه ظلم و تجاوز و کشتار مخالف است.
ماموستا غفوری در ادامه با محکوم کردن گروه های تکفیری و افراطی در نشان دادن چهره خشنی از اسلام اظهار داشت: رشد فزاینده و گرایش آزادی خواهان جهان به دین اسلام موجب شده تا دشمنان اسلام با اجیر کردن عده ای بی خبر از احکام دین و قتل وعام مردم دین اسلام را خشن و بی رحم نشان دهند.
خطیب جمعه روانسر افزود: اسلام با هرگونه تخریب و کشتار مخالف است و دستور اکید قرآن در مهربانی و دلجویی از مردم است.
مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز در این همایش گفت: عدم شناخت شخصیت ممتاز رسول اکرم (ص) و درک ناقص و سطحی از دستورات دین موجب مصائب و مشکلاتی در جهان اسلام شده است.
امان اله فرجی افزود: متأسفانه با آتش افروزی های دشمنان قرآن، آتش جنگ های قومی و مذهبی در کشورهای اسلامی شعله ور شده و نتیجه ای جز سیطره کشورهای استعمارگر بر امت اسلام ندارد.
وی تصریح کرد: کج فهمی از دستورات دین، عدم شناخت کافی شخصیت و سجایای اخلاقی پیامبر در بین امت اسلام موجب شده تا آتش جنگ در بین کشورهای مسلمان زبانه بکشد.
مدیر آموزش و پرورش روانسر در پایان با ارائه گزارشی از برنامه های پیامبرشناسی در مدارس این شهرستان گفت: گفتمان های دینی با شرکت دانش آموزان دبیرستانی و همچنین دوره آموزش ضمن خدمت ویژه مدیران مدارس با موضوع پیامبر شناسی و ترویج مبانی فقه امام شافعی برگزار شده است.
در ادامه چند تن از علما و مدرسان حوزه های علمیه شهرستان های روانسر و جوانرود در سخنانی لزوم هوشیاری و بصیرت مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان اسلام و پرهیز از افراط گرایی را یادآور شدند.
قرائت مقاله و همچنین تقدیر از دانش آموزان ممتاز مسابقات قرآنی و اجرای مولودی خوانی به مناسبت فرار رسیدن جشن اسراء و بعثت پیامبر (ص) از جمله برنامه های این همایش بود.
8066/7455



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن