تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818906295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرشاسبی:49 باشگاه ورزشی استان تهران به مراجع قضایی معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گرشاسبی:49 باشگاه ورزشی استان تهران به مراجع قضایی معرفی شدند تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه 731 مجتمع ورزشی فاقد مجوز در سطح استان تهران فعالیت دارند گفت: از این تعداد 49 مکان ورزشی که از داروهای غیرمجاز نیروزا استفاده می کردند به مراجع قضایی معرفی شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا گرشاسبی روز چهارشنبه درآیین تجلیل از روابط عمومی های برتر ادارات و هیات های ورزش استان تهران در سالن اجتماعات اداره کل ورزش استان تهران افزود: بیش از دو هزار باشگاه و مرکز ورزشی در سطح استان تهران در دو روز گذشته مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد 731 مکان فاقد مجوز فعالیت بودند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه دوهزار مکان ورزشی دیگر نیز در دستور کار بازدید قرار دارد گفت: هدف از این دیدارها ضمن آشنایی با این اماکن ورزشی به نوع فعالیت قانونی آنها نیز رسیدگی می شود.
گرشاسبی در مورد فعالیت غیرقانونی 49 باشگاه ورزشی به فروش دارو های نیروزا گفت: ازاین تعداد دو باشگاه نیز به تزریق داروهای غیرمجاز نیروزا اقدام می کردند که پس از بازدید پرونده آنان برای رسیدگی قضایی به مراجع ذی صلاح ارسال شد.
وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها آیینه تمام قد ادارات و سازمان های هستند که می توانند با اراه اخبار به نحوه مطلوب عملکرد به موقع آن سازمان را نشان دهند.
گرشاسبی افزود: در صورتیکه مدیری نقش روابط عمومی ها را در ارتباطات اجتماعی محل کارش درک کند توفیقی نیز در کار و فعالیت کسب نخواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: با اعتقاد من روابط عمومی ها در بخش درون و برون سازمانی نقش اساسی دارند که باید صداقت و امانت داری را در قلم خود رعایت کنند.
تهرام/7247/1831



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن