تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802713886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت هاي مسلحانه «دزد سنگين وزن» سريالي شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرقت هاي مسلحانه «دزد سنگين وزن» سريالي شد
کد خبر: ۴۹۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ - 13 May 2015


طي يک ماه گذشته ۳ بانک در مشهد مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت که به گفته سرهنگ نيکمرام فرمانده نيروي انتظامي مشهد احتمال مي رود تمام اين سرقت ها توسط يک سارق انجام شده باشد.

به گزارش خراسان، سارق مسلحي که طي يک ماه گذشته به 2 بانک در منطقه سيدي و کوهسنگي مشهد دستبرد زده بود،روز گذشته نيز با سرقت مسلحانه از بانک صادرات در منطقه طلاب، دستبردهاي خود را سريالي کرد.

صبح روز گذشته موتورسواري که با کلاه کاسکت چهره خود را پوشانده و يک قبضه سلاح کلت را نيز در دست مي فشرد، وارد يکي از شعبه هاي بانک صادرات در مشهد شد و در حالي که سلاح خود را به طرف کارکنان بانک گرفته بود با ايجاد رعب و وحشت در بين مشتريان و کارمندان از آنان خواست حرکتي نکنند.

 سارق جوان که بر اساس تصاوير دوربين هاي مدار بسته فردي چاق و سنگين وزن است سپس با نزديک شدن به کارکنان بانک مبلغي حدود 28 ميليون تومان را سرقت کرد و با موتورسيکلت هوندا از محل گريخت.

دقايقي بعد با گزارش موضوع به پليس 110، ماموران کلانتري طبرسي جنوبي در محل وقوع سرقت حضور يافتند و به تحقيق در اين باره پرداختند. فرمانده انتظامي مشهد درباره چگونگي وقوع سومين سرقت مسلحانه از بانک هاي مشهد گفت: ساعت 10:04 صبح روز گذشته موتورسواري که حدود 35 سال سن داشت و با کلاه کاسکت چهره اش را پوشانده بود با تهديد اسلحه کلت وارد بانک شد و مبلغ 28 ميليون تومان را به سرقت برد.

 سرهنگ حجت نيکمرام افزود: سارق در اين سرقت از موتورسيکلت هونداي قرمز رنگ استفاده کرده بود اما با توجه به اين که دوربين هاي مدار بسته بانک فعال بود،تصاوير اين سرقت مسلحانه ضبط شده است و تلاش نيروهاي انتظامي براي شناسايي و دستگيري عامل سرقت هاي مسلحانه ادامه دارد.

سرهنگ نيکمرام در گفت وگو با ايرنانيز با اشاره به اين که احتمال غيرواقعي بودن اسلحه به کار گرفته شده وجود دارد افزود: سارقان مسلح ۲ بانک ديگر در مشهد که مورد سرقت قرار گرفت، هنوز دستگير نشده اند و احتمال اين که سارق امروز (روز گذشته) همان دزد مسلح بانک هاي قبلي باشد زياد است.

در همين حال پليس با در اختيار گذاشتن تصاوير سارق مسلح، خواستار چاپ آن در روزنامه خراسان شد. تصاوير ضبط شده سارق مربوط به 2 سرقت قبلي از بانک هاي مسکن و ملت است.

در حالي که شواهد موجود حکايت از آن دارد که 3 سرقت مسلحانه از بانک توسط «دزد سنگين وزن» انجام شده است، پليس از شهروندان خواست تا در صورتي که افرادي از وي و يا موتورسيکلت مورد استفاده او اطلاعاتي دارند و يا مخفيگاه وي را شناسايي کرده اند مراتب را با تلفن هاي 2183700،2183760 و يا شماره همراه 09011974485 اطلاع دهند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن