تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802994482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همبستگی لبنانی ها باملت یمن/چراسعودی ها با دشمن صهیونیستی برای دفاع از فلسطین نمی جنگند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همبستگی لبنانی ها باملت یمن/چراسعودی ها با دشمن صهیونیستی برای دفاع از فلسطین نمی جنگند؟ بیروت – ایرنا – تحصن بزرگ همبستگی لبنانی ها با ملت مظلوم یمن در رویارویی با تجاوز آل سعود ،عصر سه شنبه در مرکز بیروت پایتخت لبنان برگزار شد.


به گزارش ایرنا دراین تحصن که به ابتکار کمیته لبنانی حمایت از ملت یمن برگزار شد، قشرهای مختلف مردم، فعالان حقوقی و اجتماعی، شخصیت های مذهبی ، سیاسی و حزبی شرکت و جنایات وحشیانه آل سعود علیه ملت مظلوم یمن را به شدت محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این تحصن در حمایت از محور مقاومت ، ملت های مظلوم به ویژه فلسطین و یمن و همچنین علیه رژیم های سعودی و صهیونیستی ، آمریکا و تروریست های تکفیری شعار دادند.
فراهم شدن شرایط برای رسیدن کمک های انسان دوستانه به یمن با هدف نجات ملت مظلوم این کشور از یک فاجعه انسانی و حل سیاسی مشکلات یمن از طریق گفت وگوهای یمنی - یمنی و بدون مداخله خارجی از جمله درخواست های شرکت کننده در این تحصن بود.

** حزب الله در کنار ملت مظلوم یمن ایستاده است
محمود قماطی عضو شورای سیاسی حزب الله در سخنانی در جمع شرکت کنندگان در این تحصن این پرسش را مطرح کرد: چرا به اسم عربیت علیه ملت مظلوم یمن مرتکب جنایاتی ظالمانه و ستمگرانه می شوند اما حاضر نیستند برای رویارویی و جنگ با رژیم صهیونیستی دشمن واقعی مسلمانان واعراب ارتش و ائتلاف عربی تشکیل دهند.
وی تاکید کرد که حزب الله در کنار ملت مظلوم و پایدار یمن و مقاومت آن ایستاده است و برتحقق مطالبات برحق این ملت به ویژه حق تعیین سرنوشت خود بدون دخالت کشورهای خارجی اصرار دارد.
قماطی بر دستیابی به راهکار های سیاسی برای حل مسائل یمن و شروع دور جدید گفت وگوهای یمنی – یمنی بدون مداخله طرف خارجی نیز تاکید کرد.
وی در عین حال اظهارداشت: قبل ازهر اقدامی باید تجاوز ظالمانه ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها علیه ملت یمن به طور کامل متوقف و سپس گفت وگو های یمنی – یمنی آغاز شود.
عضو شورای سیاسی حزب الله خاطرنشان کرد: معتقدیم که ملت یمن از شایستگی ، صلاحیت و بیداری کامل برای حل مسائل کشور خود برخوردار است و به هیچ طرف خارجی نیازی ندارد.
قماطی با بیان اینکه ما خواستار وحدت کشورعربی یمن هستیم، خطاب به ملت های عرب هشدار داد که ادعای تهدید امنیت ملی عربی توسط ملت عرب مستضعف یمن دروغ و فریبکاری است.
وی خطاب به رژیم سعودی و کشورهای عرب شرکت کننده در ائتلاف تجاوز علیه یمن گفت: سلاح ها ، تانک ها و جنگنده های شما برای حمایت از فلسطین وحمایت از ملت فلسطین در مقابل دشمن صهیونیستی کجا هستند؟

** محور مقاومت پیروز است
وئام وهاب رییس حزب لبنانی توحید عربی نیز که در این تحصن سخنرانی کرد، اظهارداشت: ملت یمن امروز با خون فرزندان خود مجد و بزرگی امت عرب و مسلمان را در رویارویی با جنایتکاران و خیانتکاران رقم می زند.
وی در بخشی از سخنانش به مبارزه نیروهای مقاومت اسلامی با تروریست های تکفیری و صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ضد حمله ای که در منطقه القلمون امروز علیه تروریست های تکفیری در القلمون شروع شده است ، فردا در جسر الشغور و روزهای بعد در حلب و الرمادی آغاز خواهد شد.
وهاب افزود: ما پیروز هستیم ، محور مقاومت ضد تروریست های صهیونیستی و تکفیری پیروز است.
رییس حزب توحید عربی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز تصریح کرد: ما در کنار سید حسن نصرالله که نماد حق و حقیقت خواهی است ، ایستاده ایم و آن شاهزاده ها و شیوخ و مزدوران قلم به دست و روزنامه های زردشان ضعیف تر و درمانده تر از آن هستند که به خواهند اقدامی کنند.
وی با تاکید به همبستگی کامل خود و حزب توحید عربی با ملت یمن ، خاطرنشان کرد: به ملت مقاوم و قهرمان یمن که با خون خود بزرگی و عزت برای جهان اسلام و عرب در مقابل متجاوزان خلق کردند، درود می فرستیم.
وهاب تاکید کرد که ملت یمن پیروز این نبرد است و به همه حقوق خود دست خواهد یافت و متجاوزان و جنایتکاران سعودی و همدستان آن طعم تلخ شکست را چشیده اند.

** آتش خشم ملت های مظلوم دام سعودی ها را می گیرد
زاهر الخطیب نماینده سابق مجلس لبنان نیز تاکید کرد: در کنار ملت عرب یمن ایستاده ایم و از انقلاب ملی آزادیبخش آن و مقاومت و مبارزه آن در رویارویی با تجاوز وحشیانه سعودی – آمریکایی حمایت می کنیم.
وی تصریح کرد: تجاوز سعودی – آمریکایی علیه ملت یمن فاقد هرگونه توجیه شرعی و قانونی و مخالف همه توافقنامه های بین المللی است.
این فعال اجتماعی لبنانی اظهارداشت: تجاوز سعودی های درمانده علیه یمن به شکست منجرو آنها فقط مرتکب جنایاتی ویرانگر و خونین شده و هیچ یک از اهداف خود را نتوانسته اند ، تحقق بخشند.
الخطیب گفت: آتش خشم ملت های مسلمان و عرب، دامن آل سعود، صهیونیست ها و دیگر توطئه کنندگان علیه اسلام و عربیت اصیل را خواهد گرفت.

** سعودی ها مسئول تفرقه در جهان عرب
کریم الراسی نیز از طرف احزاب و نیروهای ملی لبنان با محکوم کردن تجاوز آل سعود علیه یمن ، سعودی ها را مسئول بحران و تفرقه در جهان عرب و ایجاد فتنه در منطقه دانست.
عضو سابق مجلس لبنان تاکید کرد: ملت مقاوم و ریشه دار یمن به زودی پیروز خواهد شد و به رغم حجم گسترده جنایات ویرانگر و خونین آل سعود، یمن به استقلال واقعی و حاکمیت کامل خود دست خواهد یافت.
الراسی با اعلام همبستگی کامل احزاب و نیروهای ملی لبنان با ملت یمن بر حل سیاسی بحران این کشور به عنوان تنها گزینه پیش روی تاکید کرد.
خاورم ** 1324






























23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن