تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819606334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل شورای راهبردی صنعت طیور با هدف فعالیت در زنجیره تولید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی صنعت مرغداری کشور؛ تشکیل شورای راهبردی صنعت طیور با هدف فعالیت در زنجیره تولید تهران - ایرنا - مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی صنعت مرغداری کشور گفت: شورای راهبردی صنعت طیور با هدف فعالیت در زنجیره تولید، چگونگی ارزیابی و فروش با محوریت صادرات تشکیل می شود.


به گزارش ایرنا، حمید فاضلی افزود: قرار است این شورا با محوریت اتاق تعاون ایران با رویکرد همدلی، انسجام و شکل گیری یک مجموعه واحد منسجم و یکپارچه به عنوان نماینده و سخنگوی صنعت طیور تشکل شود.
وی اظهار داشت: همچنین مقرر است بخش تعاونی و خصوصی ضمن آسیب شناسی مشکلات و مسائل صنعت، در راستای تدوین برنامه راهبردی مدون جهت اصلاح ساختار صنعت نظیر چگونگی فعالیت در داخل زنجیره های تولید و چگونگی بازاریابی و فروش با محوریت صادرات، ایجاد سامانه ای دقیق جهت تهیه و تدوین آمار و اطلاعات دقیق از میزان تولید مصرف و تعداد درست واحدهای تولیدی و آمار تولید برنامه ای تدوین و جهت اجرا در اختیار متولیان و دست اندرکاران ارائه شود.
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران اضافه کرد: مقرر شده جهت دستیابی به نتایج مطلوب، این نشست ها با نام شورای راهبردی صنعت طیور برای خروج از بحران ها و حل معضلات به طور مستمر و همیشگی با محوریت کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران برگزار شد.
این جلسه با حضور مدیران تشکل های اصلی و سراسری صنعت طیور اعم از گوشتی، تخمگذار و جوجه یکروزه، انجمن کشتارگاه ها و اتحادیه کارخانجات خوراک دام و شورای هماهنگی تشکیلات مرغداران ایران و دبیرکل و هیات رئیسه اتاق تعاون ایران تشکل شد.
اقتصام(1)9186**1558



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن