تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815295406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار خبر کوتاه از استان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چهار خبر کوتاه از استان یزد - ایرنا - چند خبر کوتاه از شهرستان های یزد، مهریز و بافق


مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره ) بافق گفت: بیش از 20 میلیون ریال در اجرای طرح فلاح برای مدد جویان تحت پوشش این نهاد پارسال هزینه شده است که نسبت به سال ماه قبل آن 25 درصد افزایش نشان می دهد.
حسین افضلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برگزاری جلسات طرح فلاح برای 600 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال 1393 خبر داد و افزود:طرح فلاح یکی از موفق ترین طرح های کمیته امداد در راستای تعمیق باورهای دینی خانواده های زیر پوشش است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق تقویت دین باوری مددجویان و ارتقای سطح معلومات و معارف دینی آنها را از اهداف طرح فلاح ، خواند و گفت: برگزاری مراسم های مختلف مذهبی در ایام سوگواری ائمه معصوم (ع) و نیز برپایی جشن هایی به مناسبت ایام ولادت این بزرگواران از جمله برنامه های اجرا شده در قالب طرح فلاح در سال 93 می باشد.
وی با اشاره به اینکه مشارکت مدد جویان این نهاد در طرح فلاح نسبت به سال 92 حدود 25درصد افزایش داشته خاطر نشان کرد: برگزاری چنین برنامه هایی توانسته تا حد بسیاری در ارتقای و تعمیق سطح باورهای دینی افراد تحت پوشش موثر باشد.
***
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان یزد گفت: خیرین باید آموزش و پرورش را در ساخت فضاهای مختلف ورزشی مورد نیاز یاری دهند .
به گزارش ایرنا عباس دهقان عصر روز دوشنبه در همایش تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان برتر رشته های ورزشی مهریز افزود: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون فضاهای خوب ورزشی در مدارس وجود دارد .
وی اضافه کرد: برای گسترش این فضاها و ایجاد زمینه های لازم برای بهره گیری بیستر فرهنگیان و دانش آموزان باید بخش خصوصی و خیرین به یاری آموزش و پرورش بشنابند .
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان یزد گفت: خوشبختانه استعدادها و توانمندی های خوبی در بین دانش آموزان در رشته های مختلف د سطح استان یزد وجود دارد .
دهقان گفت: هدف با همکاری کادر مدارس و بخصوص مربیان وررزش در مدارس شناسایی این ظرفیت ها و رشد و ارتقای آنها و حضور قوی دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقات کشوری است .
در این همایش که در کانون شهید کشاورزی مهریز برگزار شد با لوح و هدایایی از 200 دانش آموز و فرهنگی مهریز که در مسابقات مختلف ورزشی مقام کسب کرده اند تجلیل بعمل آمد .
مهریز 50 هزار نفری در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای هشت هزار دانش آموز و 100 واحد آموزشی است .
***
شهردار اردکان گفت: طرح بزرگ ساماندهی و تکمیل ورودی این شهر از پل قطار تا میدان امام علی (ع) به پیشرفت بیش از 80 درصد خود رسید.
بهروز شهابی زاد روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مبادی ورودی شهر، نشان از توسعه یافتگی آن شهر می باشد افزود: در واقع اولین تصور از شهر که در ذهن مسافرین و رهگذران نقش می بندد و ذهنیتی مثبت یا منفی را ایجاد می نماید همین ورودی های شهر است که باید با برنامه ریزی صحیح و منطقی به ساماندهی آنها بپردازیم.
وی به مشکلات ورودی شهر ازپل قطار تا میدان چادرملو و همچنین ازمیدان چادرملو تا میدان امام علی (ع) اشاره وتصریح کرد: با توجه به تردد زیاد وسائل نقلیه و نقش پر اهمیت محور و نقایصی که وجود داشت ساماندهی نما و منظر ورودی شهر اردکان یک اصل ضروری و مهم بود که در هفته دولت سال 93 به دست نماینده مردم اردکان در مجلس کلنگ زنی و سعی داریم تا انشاالله در شش ماهه اول سال جاری به بهره برداری برسانیم.
شهردار اردکان در ادامه درخصوص اهداف اجرای این طرح توضیحاتی را ارائه و در این خصوص گفت: اجرای عملیات خاکبرداری و خاک ریزی، اجرای عملیات جدول گذاری و احداث کانال جمع آوری آب های سطحی، کاشت گونه های درختی و درختچه ای و اجرای عملیات روکش آسفالت از اهداف مورد نظر دراین طرح می باشد که امیدواریم با تکمیل این پروژه گامی دیگر در مسیر توسعه و آبادانی شهر اردکان برداریم.
شهابی زاد خاطر نشان کرد: هزینه اجرای این طرح بالغ بر 60 میلیارد ریال می باشد که ازمحل اعتبارات عمرانی شهرداری تامین خواهد شد.
اردکان با 80هزار نفر جمعیت در 60کیلومتری شمال شهریزد واقع شده است.
***
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت شرکت ها در بهمن ماه سال گذشته گفت: تاکنون چهار هزار و 773 فقره شرکت بصورت الکترونیکی در این سامانه ثبت شده است.
به گزارش روابط عمومی این اداره کل علی کریمی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی http://irsherkat.ssaa.ir جهت ثبت درخواست های تاسیس و تغییرات شرکت ها خود اقدام نمایند و نیازی به مراجعه حضوری به این اداراه کل نیست .
وی اظهار کرد: الکترونیکی شدن فرآیند ثبت شرکت ها موجب رونق فضای کار و تسهیل در امر سرمایه گذاری می شود.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد ادامه داد: به دلیل متمرکز بودن این سامانه در مرکز استان تمام درخواست ها در واحدهای ثبتی تابعه در مرکز استان رسیدگی می شود.ک/1
6197/7543



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن