تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798635456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ منزلت و دستیابی به موارد لحاظ شده در قانون، خواسته ایثارگران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران : حفظ منزلت و دستیابی به موارد لحاظ شده در قانون، خواسته ایثارگران است شیراز - ایرنا - مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور شاهد و ایثارگران بیان داشت:حفظ منزلت و دستیابی به مواردی که در قانون برای ایثارگران لحاظ شده تنها خواسته آنهاست .


به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمدهادی موسوی،دوشنبه درهمایش مشاوران روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در شیراز ، افزود:اطلاع از قوانین دارای اهمیت ویژه ای است و به همین سبب هم اینک پیشنهاده (پروپوزال) آموزش قوانین مربوط به امور شاهد و ایثارگر در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حال تدوین است، زیرا آگاهی از قوانین مربوطه یکی از راه های حفظ کرامت ایثارگران است .
وی بیان داشت:هم اینک حدود 35 هزار ایثارگر در وزارتخانه بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مشغول فعالیت هستند که از این تعداد بیش از 9 هزار نفر جانباز، بیش از دو هزار نفر آزاده ، افزون برشش هزار نفر رزمنده، بیش از سه هزار فرزند شهید و مابقی پدر و مادر شهدا، همسر ، خواهر و برادر شهید هستند .
موسوی در بخش دیگری از مطالب خود، اقدامات دفتر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شیراز را ستودنی و قابل الگوبرداری در تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور دانست.
مشاور وزیربهداشت،درمان وآموزش پزشکی اظهارداشت:تعیین رابط ایثارگردر واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پیگیری امور درمانی ایثارگران و ایجاد تسهیلات لازم در این زمینه، از جمله فعالیت های ارزشمندی است که در دفتر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده و برای آسان سازی امور ایثارگران باید از سوی سایر دانشگاه ها نیز اجرایی شود.
موسوی ، برگزاری این همایش را که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا شده است ، خوب توصیف کرد و گفت: در نظر داریم مشابه این همایش به طور متناوب در دانشگاه های مختلف کشور برگزار شود .

** سامانه ای ویژه برای حل مشکلات ایثارگران راه اندازی شود
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این همایش ، پیشنهاد داد: برای رفع مشکلات ایثارگران سامانه ای ویژه راه اندازی شود
تا ایثارگر بتواند از طریق تماس تلفنی ، مشکل خود را مطرح کند و در کوتاه ترین زمان به نتیجه برسد.
محمد هادی ایمانیه افزود:نظارت بر انجام فعالیت های ایثارگران از طریق اعضای جامعه ایثارگری بسیار پسندیده تر است و برای انجام این امر شایسته است مرکزی در واحد امور ایثارگران وزارت بهداشت ایجاد شود تا از این طریق امور ایثارگران از سوی خودشان مورد بازرسی و پیگیری قرار گیرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: بسیاری از ایثارگران در دوران دفاع مقدس وظایف خود را به بهترین شکل انجام دادند و این افراد امروز نیز در عرصه های مختلف از جمله سلامت کشور در حال انجام خدمات قابل توجهی هستند .
ایمانیه بیان کرد:شایسته است خدماتی که ایثارگران به آن اشتغال دارند به شیوه های مختلفی از جمله راه اندازی سایت، و فضای مجازی به اطلاع عموم برسد تا از این طریق همگان مطلع شوند که علاوه بر خدمت رسانی ایثارگران در زمان دفاع مقدس، اکنون نیز بسیاری از خدمات حوزه سلامت مدیون اقدامات امروز آنان است .
وی گفت:حدود سه هزار نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جامعه ایثارگرانند که همچنان در حال خدمت به مردم در حوزه های مختلف از جمله مدیریتی ، بهداشتی و درمانی هستند .
مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امورشاهد و ایثارگران نیز در این همایش بیان داشت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی بهینه به ایثارگران از اهداف واحدهای امور شاهد و ایثاگر دانشگاه هاست .
محمدحسین سرایداران افزود:در دانشگاه علوم پزشکی شیراز حدود سه هزار کارمند ایثارگر فعالیت می کنند و حدود 700 دانشجوی پزشکی و پیراپزشکی نیز که ایثارگر یا از خانواده ایثارگرانند در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند .
وی اظهار داشت: در این دانشگاه سعی شده خدماتی در زمینه امور درمانی ایثارگران عرضه شود که راه اندازی دفتری در درمانگاه شهید مطهری برای ارائه نوبت های پزشکی به ایثارگران، از جمله آنهاست .
سرایداران بیان کرد:در تمام واحدهای تابعه دانشگاه، نمایندگان و رابطان ایثارگران مستقر هستند و مسائل و مشکلات ایثارگران را پیگیری می کنند .
وی گفت:دانشگاه علوم پزشکی شیراز 21 شهید کارمند در رسته های اداری ، مالی ، بهداشتی و درمانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
در همایش یک روزه مشاوران روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در شیراز 53 نفر از روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور شرکت داشتند.ک/2
6113 /6118



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن