تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 70 کد پروژه عمرانی در جنوب تهران در حال اجرا می باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 70 کد پروژه عمرانی در جنوب تهران در حال اجرا می باشد شهرری - ایرنا -معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 20 از ابلاغ و اجرای بیش از 70 کدپروژه عمرانی در حوزه های عمران، ترافیک، امورشهری و اجتماعی این منطقه جنوبی در حال اجرا است.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه بیست تهران، علیرضا کرمی با بیان اینکه اغلب پروژه های نیمه تمام این منطقه در سال گذشته تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است، گفت: حدود 70 کد پروژه عمرانی درسال جاری از سوی مدیریت شهری منطقه 20 اجرا می شود تا روند توسعه زیرساخت های شهری و آبادانی این منطقه جنوبی همچنان ادامه یابد.
وی با اشاره به رویکرد فرهنگی شهرداری تهران، بیشترین پروژه ها را مختص حوزه اجتماعی برشمرد و افزود: 2 مرکز خدمات رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی ویژه بزرگسالان و کودکان، مساجد امام رضا(ع) و امام حسن عسگری(ع)، سه سرای محله در عباس آباد، حمزه آباد و علائین و احداث بیش از 5 زمین چمن مصنوعی در محلات از جمله پروژه های فرهنگی و مذهبی است که تا پایان سال جاری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
وی اظهارکرد: تعریض خیابان شهید رجایی و ساماندهی معابر پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با رویکرد حفظ هویت های تاریخی - مذهبی و همچنین ساخت پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران درمحدوده حریم از جمله مهمترین طرحهای عمران شهری است.
کرمی با اشاره به اینکه توسعه فضاهای سبز شهری و تفرجگاهی همچنان در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد:سال گذشته بخش قابل توجهی فضای سبز شهری جدید در منطقه 20 احداث و طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری نیز ساخت بوستان هایی از جمله باغ مینیاتوری، خانواده، توسکا و قدس انجام خواهد شد تا سرانه فضای سبز شهروندان این منطقه جنوبی همچنان جزء برترین های شهر تهران محسوب شود.
وی همچنین درخصوص طرح های ترافیکی افزود: تکمیل پایانه جوانمرد قصاب از مهمترین پروژه های ترافیکی منطقه است که در کنار ده ها پروژه دیگر به منظور افزایش ضریب ایمنی معابر و توسعه حمل ونقل عمومی عملیاتی خواهد شد.
کرمی ادامه داد: آزادسازی املاک معارض با طرح های عمران شهری و به ویژه طرح توسعه آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز از دیگر فعالیت هایی است که در بودجه سال 94 مدیریت شهری منطقه 20 لحاظ شده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه پروژه هایی نظیر مجموعه فرهنگی برج طغرل، کانال های هرنجی و هلال احمر، پل غیرهمسطح سواره رو تقی آباد، بوستان دوستدار کودک، لوپ بزرگراه امام علی(ع) به جاده ورامین از جمله پروژه هایی است که توسط معاونت های اجرایی شهرداری تهران و سازمان های مربوطه در حال انجام است .
کرمی تصریح کرد:در حال حاضر منطقه 20 پروژه بلاتکلیف نداشته و مدیریت شهری در سال گذشته موفق به اتمام پروژه های متعددی همچون تعریض جاده امین آباد، اتصال بزرگراه امام علی(ع) به ضلع جنوب و شهید رجایی، مسجد ساجدین، سرای محله بهشتی، مجموعه ورزشی شهید مدرس شده است.
1367
*** بیش از21هزارکارت اشتراک بازیافت به شهروندان اهدا شد
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 شهرداری تهران از اهدای بیش از21 هزار کارت اشتراک بازیافت به شهروندان فعال در منطقه خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری این منطقه، مسعود سلیمی گفت: این کارت ها به شهروندانی ارائه شده که پس از دریافت آموزشهای چهره به چهره کارشناسان اداره بازیافت، به شکل داوطلبانه پسماندهای خشک تفکیک شده را تحویل خودروهای ملودی داده اند.
وی با اشاره به فعالیت 15خودروی ملودی براساس بلوک بندی انجام شده اظهارداشت: این خودروها روزانه از ساعت 10 تا 13به جمع آوری پسماندهای خشک شهروندان می پردازند.
سلیمی ادامه داد: از ابتدای اجرای آموزشهای چهره به چهره تفکیک پسماند که در راستای تحقق طرح آسمان آبی زمین پاک صورت می گیرد 32 هزار و 500 خانوار ساکن در محدوده این منطقه آموزش دیده اند.
به گفته این مسوول تاکنون 38 درصد ازجمعیت منطقه تحت آموزشهای بازیافت قرار گرفته اند و نزدیک به 13 درصد پسماندهای خشک جمع آوری شده نیز حاصل مشارکت شهروندان این منطقه در امر تفکیک پسماندها است.
سلیمی تاکید کرد: بخشی از پسماندهای خشک شهروندان از طریق 18 غرفه فعال و 9 کلبه بازیافت جمع آوری و در قبال آنها نیز اقلام تشویقی به مراجعان اهدا می شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه های آموزشی و هنری بازیافت در اماکن عمومی و فرهنگی از جمله مدارس و سراهای محلات طبق برنامه زمانبندی شده به شکل مستمر انجام می شود.
1367
*** مراسم سالروزشهادت امام موسی کاظم (ع) درحرم امام راحل وحرم حضرت عبدالعظیم(ع)برگزارمی شود
مراسم سوگواری شهادت هفتمین تابناک امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) درآستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می شود.
همزمان با فرارسیدن ایام شهادت امام موسی کاظم (ع)، حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، حرم مطهر امام راحل ، مساجد ، حسینیه ها و بقاع متبرکه جنوب تهران میزبان سوگواران آن امام همام است.
این مراسم در شب شهادت امام موسی کاظم (ع ) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع ) امامزاده عبدالله ؛ امامزاده ابوالحسن ، امامزاده شعیب ، امامزاده سه دختران چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می شود.
مراسم سوگواری شهادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام، در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع ) و امام راحل با حضور عاشقان و شیفتگان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، این مراسم چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین اصلانی و مرثیه سرائی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام آقای اسماعیل مقدم برگزار خواهد شد.
همچنین در سالروز شهادت آن حضرت مصادف با پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مکان مذکور، مادح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حاج احمدی به مرثیه سرائی خواهد پرداخت.
حضرت امام موسی کاظم علیه السلام، هفتمین پیشوای شیعیان، ملقب به کاظم، صابر و ابوالحسن درهفتم ماه صفر سال 128 هجری قمری در ابواء (محلی بین مکه مکرمه و مدینه منوره) متولد و در بیست و پنجم ماه رجب سال 183 هجری قمری به دستور هارون الرشید خلیفه ستمگر عباسی، در زندان به شهادت رسیدند.
روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع ) و امام راحل ضمن تسلیت به مناسبت شهادت هفتمین امام شیعیان، مقدم عزاداران حضرتش را در این مراسم گرامی می دارد.
1637
***30هکتارفضای سبزدربدنه بزرگراه شهید شوشتری در منطقه 15 کاشته می شود
شهردار منطقه 15 از کاشت 30 هکتار فضای سبز در بدنه شرقی و غربی بزرگراه در حال احداث شهید شوشتری و توسعه فضای سبز این منطقه خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علی اکبر انجمنی گفت: همزمان با اجرای عملیات عمرانی احداث بزرگراه شهید شوشتری، عملیات کاشت فضای سبز این محور نیز با حمایت سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران در حال اجراست.
به گفته وی عملیات خاکبرداری به منظور کاشت فضای سبز در بدنه این بزرگراه به اتمام رسیده و در حال حاضر عملیات آبرسانی و خاکریزی در حال انجام است.
شهردار منطقه یادآور شد: کاشت فضای سبز در بدنه شرقی و غربی این بزرگراه حدفاصل گردنه تنباکویی تا دیوار قصرفیروزه تا پایان سالجاری اجرا خواهد شد.
1637/1724



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن