تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818845269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ساخت فرودگاه جديد اهواز از خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۵۸ب.ظ)
مديرکل فرودگاه‌هاي خوزستان خبر داد؛ آغاز ساخت فرودگاه جديد اهواز از خرداد موج - اعضاي هيات مديره شرکت فرودگاه‌هاي کشور در خصوص روند ساخت فرودگاه جديد اهواز با استاندار خوزستان ديدار و گفتگو کردند.
به گزارش خبرگزارش خبرگزاري موج، محمدسعيد شرفي مديرکل فرودگاه‌هاي استان خوزستان گفت: با توجه به حجم مسافر و ترافيک پروازي فرودگاه اهواز، ساخت فرودگاه جديد در مرکز استان امري ضروري ست که هرچه سريع تر اين امر بايد محقق شود.
وي ادامه داد: به همين منظور اعضاي هيأت مديره شرکت فرودگاه‌هاي کشور طي سفري که ديروز (يکشنبه) به اهواز داشتند به بحث و گفتگو با استاندار خوزستان در خصوص آغاز پروژه ساخت فرودگاه جديد اهواز پرداختند.
عبدالحسن مقتدايي استاندار خوزستان نيز در مورد عمليات ساخت فرودگاه جديد اهواز گفت: با توجه به تاکيد رئيس جمهور و وزير راه و شهرسازي در تلاش هستيم تا در خرداد ماه امسال بتوانيم پروژه ساخت فرودگاه جديد اهواز را آغاز کنيم.
وي با بيان اينکه فرودگاه‌هاي خوزستان جزء سرمايه‌هاي اين استان هستند، افزود: مشکلات فرودگاه‌هاي استان بايد به زودي برطرف شود چراکه وجود برخي مشکلات در اين فرودگاه‌ها شايسته اين استان نيست.
غلامحسين باقريان عضو هيأت مديره و معاون برنامه‌ريزي و نظارت شرکت فرودگاه‌هاي کشور با بيان اينکه فرودگاه جديد اهواز بايد براي صد سال آينده پيش‌بيني شود، گفت: فرودگاه اهواز با توجه به وسعت استان و هاب منطقه، بايد براي ۱۰۰ سال آينده برنامه‌ريزي شود و از استانداري خوزستان خواست تا هرچه سريع تر طرح جامع فرودگاه جديد را تهيه و مشکلات تملک زمين فرودگاه را حل نموده و مطالعات زيست محيطي منطقه را به اتمام برساند.
وي ادامه داد: کارگروهي در اين راستا تا هفته آينده تشکيل خواهد شد تا هرچه سريع تر پيگيري‌هاي لازم را انجام دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن