تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819498327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان در گرگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان در گرگان گرگان - ایرنا - نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان سال اول متوسطه مدارس شهر و روستاهای گرگان روز دوشنبه در کانون آفرینش این شهرستان دایر شد.


سرگروه هنر مدارس شهرستان گرگان به خبرنگار ایرنا گفت: آثار ارایه شده در نمایشگاه در زمینه تصویرسازی، عکاسی، حجم، نقاشی، طراحی، گرافیک، کولاژ و بخش های دیگر هنری است.
آزیتا میهن دوست اظهار داشت: این نمایشگاه به همت 11 دبیر هنر مدارس شهرستان برپا شده و بمدت چهار روز پذیرای علاقه مندان است.
رییس اداره آموزش و پرورش گرگان در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: هنر، مبحث گسترده ای بوده و قالبی برای آن نمی توان تعریف کرد.
نصرالله کشیری افزود: هر لحظه یک فکر، ایده و طرح نو از ذهن هنرمند تراوش می کند و به عرصه ظهور می رسد که این ذوق و هنر می تواند زمینه ساز خلق زیبایی ها باشد.
وی همچنین اظهار کرد: یکی از ماموریت های شورای آموزش و پرورش، استفاده از توان و قابلیت گروه های هنری و برقراری تعامل و همکاری با مربیان و معلمان هنر است.
رییس اداره آموزش و پرورش گرگان اضافه کرد: این تعامل باعث رشد مدرسه، شهر و شهروندی بوده و مدیران شهرستانی از این توان و پتانسیل استفاده نمایند.
اجرای موسیقی تلفیقی از سوی هنرمندان جوان از دیگر برنامه ها در حاشیه گشایش این نمایشگاه بود.
این نمایشگاه تا روز پنجشنبه از ساعت 8 تا 14 در محل کانون فرهنگی هنری آفرینش گرگان واقع در خیابان پاسداران جنب اداره آموزش و پرورش شهرستان آماده بازدید علاقمندان است.
3014/1648


















21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن