تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820645833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومين يادواره جانبازان شهيد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۲۰ق.ظ)
دومين يادواره جانبازان شهيد برگزار شد موج- «دومين يادواره جانبازان شهيد» با حضور مقامات کشوري و لشگري، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مسوولان بنياد شهيد و امور ايثارگران در حسينيه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دومين يادواره جانبازان شهيد با شعار «جانبازان با ولايت تا شهادت» و با حضور پر شور جانبازان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، نايب‌رئيس و جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار شد.
در اين يادواره که سردار محسن انصاري قائم‌مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنياد، محمد اسفندياري رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع‌رساني بنياد، حسين تقي پور، مديرکل حوزه رياست بنياد، مصطفي پرکره مشاور رييس بنياد و حميدعلي صميمي مديرکل بنياد تهران بزرگ حضور داشتند، نام و ياد شهداي جانباز گرامي داشته شد.
اسماعيل کوثري عضو کميسيون امنيت ملي مجلس و رييس ستاد دومين يادواره جانبازان شهيد در اين يادواره که در فضايي معنوي برگزار شد گفت: وضعيت نظام اسلامي با فداکاري رزمندگان به‌گونه‌اي رقم خورده است که دشمن به خود اجازه تعدي به ملت ايران را نمي‌دهد چراکه اين ملت تجربه گران‌سنگ دفاع مقدس را دارد و با استفاده از اين تجربه در مقابل تهديدات دشمن مي‌ايستد و جان‌فشاني ايثارگران در دفاع مقدس تأثير خود را در منطقه و جهان گذاشته است.
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به‌ضرورت قدرداني از ايثارگران افزود: اجر ايثار و فداکاري جانبازان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس در پيشگاه الهي محفوظ است و البته ما نيز بايد در عمل از مقام شامخ اين عزيزان سپاسگزاري کنيم.
رئيس کميته دفاعي امنيتي مجلس افزود: تا سرنگوني استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل ايستاده‌ايم و پشت سر مقام معظم رهبري حرکت مي‌کنيم تا پرچم اسلام توسط مقام معظم رهبري به دست امام برافراشته شود و دنيا را پر از عدل و داد شود.
وي در پايان خاطرنشان کرد: ما با تمام توان در مقابل استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل ايستادگي مي‌کنيم و راه شهدا را دنبال مي‌کنيم و با شهدا پيمان مي‌بنديم که تا انتها ايستاده‌ايم.
سخنران اين مراسم حجت‌الاسلام پناهيان بود که در اين يادواره با بيان اين که بايد قدر نعمت و وجود ايثارگران، اين سرمايه‌هاي اصلي انقلاب اسلامي را دانست تصريح کرد: جانبازان سال‌هاي طولاني درد ناشي از جراحت و يا قطع عضو را تحمل مي‌کنند در حالي‌که همواره روي آرمان و اهدافي که براي آن جان‌فشاني کردند ايستاده‌اند.
وي با اشاره به‌ضرورت توجه به پيام‌هاي امام راحل يادآور شد: امام راحل متعلق به شهدا و جانبازان است و انقلاب اسلامي به دست جانبازان سپرده شده و شهدا و جانبازان امامت و ولايت‌فقيه را با تمام وجود پذيرفته‌اند.
نماينده ولي‌فقيه در دانشگاه هنر گفت: جانبازان تجسم معارف و خوبي‌ها هستند و سال‌به‌سال به رونق مراسم پاسداشت شهدا افزوده مي‌شود.
در دومين يادواره جانبازان شهيد تعدادي از جانبازان که بيشترين خدمات را به جانبازان ارائه کردند با اهداي تنديس ايثار تجليل شدند.
در اين يادواره مداحان اهل‌بيت با مرثيه‌سرايي مقام والاي شهدا به‌خصوص شهداي جانباز را گرامي داشتند.
گفتني است، نخستين يادواره جانبازان شهيد در اسفند 92 به همت تشکل‌هاي جانبازان برگزار شد و مقرر شده است برگزاري اين يادواره‌ها در تهران ادامه داشته باشد. رياست ستاد دومين يادواره جانبازان شهيد را محمد کوثري، نماينده مجلس شوراي اسلامي که خود از جانبازان 8 سال دفاع مقدس است بر عهده داشت و حسين اسرافيلي رييس انجمن جانبازان نخاعي نيز دبير اين يادواره بوده است.
اين يادواره به همت شهرداري تهران، بنياد شهيد و امور ايثارگران، صداوسيما، سپاه پاسداران و تشکل‌هاي جانبازان همچون خانه نور (جانبازان بصير)، انجمن جانبازان نخاعي و انجمن جانبازان راست‌قامت (جانبازان قطع دوپا) برپا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن