تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819872302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت نویسنده «آن بیست و سه نفر» از دیدار با رهبر انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: احمد یوسف زاده راوی «آن بیست و سه نفر»با اشاره به دیدار روز گذشته خود با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار رهبر انقلاب فرمودند برخی کتابها به برخی دیگر امتیاز دارند و کتاب شما از این دست آثار بود.

به گزارش تراز ، احمد یوسف زاده نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» اظهار داشت: روز گذشته توانستم به حضور مقام معظم رهبری شرفیاب شوم. این دیدار در هنگام نماز ظهر رخ داد و باعث شادمانی بسیاری برای من شد.

وی ادامه داد: در این دیدار کوتاه مقام معظم رهبری با اظهار لطف دوباره به من فرمودند؛ «من کتاب زیاد می خوانم اما برخی کتابها به برخی دیگر امتیاز دارند و کتاب شما از این دست آثار بود.» همچنین از من سوال فرمودند که شنیده ام قصد دارید بقیه این ماجرا را بنویسید که من هم پاسخ مثبت دادم.

یوسف زاده همچنین از حضور علیرضا رحیمی از آزادگان شاخص دفاع مقدس در این دیدار خبر داد و گفت: آقای رحیمی آن آزاده ای است که شعر مشهور ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است را در اسارت خطاب به خبرنگاران خارجی خوانده بود و وقتی رهبر معظم انقلاب این موضوع را فهمیدند، کل شعر را به خاطر داشتند و آن را تکرار کردند.

وی افزود: از دیگر مهمانان حاضر در این دیدار نیز مهدی طحانیان از آزادگان کشور است که فیلمی از ایشان  وجود دارد که خطاب به خبرنگار تلویزیون فرانسه می گویند رهبر ما امام خمینی(ره) است. اگر بگویند در اسارت بمان می مانیم و اگر بگویند نمان، نمی مانیم. رهبر انقلاب در این دیدار با ایشان هم حال و احوال کردند.


منبع: مهر



دوشنبه 21 ارديبهشت 1394 ساعت 10:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن