تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796982165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مردان» در کشورهاي ژاپن، ترکيه، فرانسه و آمريکا روي پرده مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۱:۱۳ب.ظ)
«مردان» در کشورهاي ژاپن، ترکيه، فرانسه و آمريکا روي پرده مي‌رود موج- کمپاني «ويستريال فيلمز» شاخه‌اي از کمپاني‌ «وايلدبانچ» از پخش‌کننده‌هاي معتبر جهاني فيلم، «مردان» ساخته «بتين قبادي» را در کشورهاي ژاپن، ترکيه، فرانسه و آمريکا اکران مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، فيلم سينمايي «مردان» جديدترين اثر «بتين قبادي»؛ فيلم برگزيده کشور عراق به هشتاد و هفتمين دوره مراسم جوايز سينمايي آکادمي اسکار در سال 2015، در ماه‌هاي آينده توسط کمپاني‌ «ويستريال فيلمز» Versatile films شاخه‌اي از کمپاني «وايلدبانچ» Wildbunch که از بزرگترين كمپاني‌هاي پخش و فروش فيلم در کشور فرانسه است و فروش جهاني اين فيلم را در دست دارد؛ در کشورهاي ژاپن، ترکيه، فرانسه و آمريکا روي پرده خواهد رفت، اين فيلم همچنين در کانال‌ تلويزيوني TRT ترکيه و کانال‌ تلويزيوني NHK ژاپن نيز به نمايش درمي‌آيد.
بعد از نمايش موفقيت‌آميز فيلم سينمايي «مردان» در سي‌ونهمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم تورنتو در کانادا، پخش‌کننده‌هاي معتبر جهاني فيلم، از جمله؛ «ام.کي 2» 2MK، «وايلدبانچ»،«ويستريال فيلمز» و چندين پخش‌کننده‌ مهم دنيا خواهان پخش اين فيلم در سطح جهان شدند که تهيه‌کننده اين فيلم، بعد از ارزيابي نهايي؛ کمپاني‌ «ويستريال فيلمز» شاخه‌اي از کمپاني «وايلدبانچ» و از پخش‌کننده‌هاي معتبر جهاني فيلم را براي پخش جهاني «مردان» نخستين ساخته بلند «بتين قبادي» انتخاب کرد.
«مردان» تاکنون در جشنواره‌هاي مختلف بين‌المللي از جمله؛ در بخش «اکتشافات» Discovery تحت عنوان «آينده سينماي جهان» در سي‌ونهمين جشنواره بين‌المللي فيلم تورنتو در کانادا، در بخش «سينماي جهان» در چهل‌وپنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم گوا در هندوستان، در بخش رقابتي «شب عربي» در يازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم دبي در کشور امارات متحده عربي و در بخش «صداي جديد» در سي‌وهشتمين جشنواره بين‌المللي فيلم «گوتنبرگ» در سوئد به‌نمايش درآمده است.
فيلم سينمايي «مردان» در آخرين نمايش بين‌المللي خود و با حضور «بتين قبادي»، در روزهاي 13 و 19 فوريه 2015 در بخش رقابتي «الهام گرفتن» inspired در چهاردهمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم استانبول در ترکيه روي پرده رفت و از طرف منتقدان فيلم ترکيه، جايزه بهترين فيلم و در واقع دومين جايزه معتبر اين جشنواره، به «بتين قبادي» کارگردان اين فيلم اهدا شد.
در مراسم اختتاميه، «بتين قبادي» بعد از دريافت اين جايزه، آن را به دختران مبارز کُرد در شهرهاي شنگال (سنجار) و کوباني اهدا کرد.
«مردان» فيلمي انساني، عميق و گنگ است که در بک‌گراندش (پس زمينه‌اش) زندگي پيش مرگان کُرد را به‌خوبي نشان مي‌دهد در اين فيلم، پيش مرگه‌اي کُرد در کودکي داستاني برايش اتفاق مي‌‌افتد؛ وي در طبيعت وحشي و در بين کوه هاي کردستان به دنبال مرد گمشده‌اي مي‌گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن