تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی از وظایف ناجا جلوگیری از تعمیق چالش ها و ناهنجاری های اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار جزایری: یکی از وظایف ناجا جلوگیری از تعمیق چالش ها و ناهنجاری های اجتماعی است تهران - ایرنا - معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، یکی از وظایف نیروی انتظامی را جلوگیری از تعمیق چالش ها و ناهنجاری های اجتماعی و جلوگیری از ورود آنها به عرصه تهدید گری نظام دانست.


به گزارش ایرنا از ستادکل نیروهای مسلح، سردار سیدمسعود جزایری در نشست معاونان اجتماعی نیروی انتظامی سراسر کشور گفت: ایجاد بی تفاوتی در برخی دستگاه ها نسبت به روند تحولات فرهنگی اجتماعی کشور و بی توجهی به مساله بسیار مهم امر به معروف و نهی از منکر، موجب تبدیل آسیب ها به بحران و تهدید می شود و این یک وظیفه همگانی است که در برابر آن باید مقابله جدی صورت پذیرد و از این رو نیروی انتظامی هم به لحاظ ماموریت و وظیفه و هم به عنوان یک دستگاه متعلق به نظام و انقلاب وظیفه دارد با مظاهر فساد، فحشا، آسیب ها و ناهنجاری ها قاطعانه مبارزه کنند.
وی افزود: در حکومت دین پایه جمهوری اسلامی ایران، همه رکن های نظام بر پایه دین معنا و مفهوم می یابند و بر این اساس نیروهای مسلح وظیفه دارند از یک طرف فضای مسلمانی، تدین، غیرت، معرفت و بصیرت را در سازمان های خود تقویت کنند و از طرف دیگر باید از ارزشها و باید و نبایدهای نظام پاسداری به عمل آورند.
سردار جزایری گفت: نگاه نیروی انتظامی به ولی فقیه و قوانین واضح و آشکار الهی و قوانین موضوعه ناشی از آن است و خود را مقلد می داند نه مجتهد و منبع تقلید و اجتهاد خود را ناشی از ولی فقیه و رهبری می داند، از این رو سایرین بایستی خود را با این رویه و خط مشی هماهنگ کنند.
فرمانده قرارگاه جنگ نرم افزود: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت است و نقشی بی بدیل در امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی و روحی و روانی در جامعه دارد، و با قاطعیت باید نسبت به ارتقا این نقش حساس خود اهتمام ورزد و مراقبت کند نگاه های غیرهمساز تاثیری در روحیه و انگیزه و انقلابی گری کارکنان خدوم این نیرو نداشته باشد.
سردار جزایری گفت: اگر جلوی گناه، بی قانونی، فساد و فحشا به خصوص جلوه های آشکار و علنی آن گرفته نشود و قبح اینگونه ناهنجاری ها شکسته شود، روی «کارآمدی نظام» و نیز «اعتماد اجتماعی» تاثیر منفی خواهد داشت و نیروی انتظامی هرگز با این بلیه راضی نخواهد شد.
وی در حاشیه این نشست و در سووال پیرامون برگزاری بعضی از کنسرت ها در تهران و شهرستانها، افزود: نیروی انتظامی وظیفه دارد با افراد مساله دار، خوانندگان ضدانقلابی و آنها که در جریان فتنه سال 88 به ساز آمریکا و انگلیس خواندند و رقصیدند و با هرگونه بی بند و باری با جدیت برخورد کند. سازمان های متولی دقت کنند که فراتر از این مقررات عمل نکنند.
اجتمام ** 7029 ** 1071



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن