تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای عملیات ایمن سازی محورهای حوزه استحفاظی صالح آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اجرای عملیات ایمن سازی محورهای حوزه استحفاظی صالح آباد خبرگزاری پانا: مسئول راه و شهرسازی صالح آباد گفت: برای حفظ سلامت مسافران و ارتقاءایمنی محورها، چراغ های چشمك زن در محورهای حوزه استحفاظی صالح آباد نصب شده است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت 12:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهندس رسول كافیان صفری با بیان این مطلب گفت: در زمینه ایمن ساختن محورهای صالح آباد، فعالیت های بسیار وسیعی در سال 93 صورت گرفته است كه از جمله می توان به تهیه و نصب10 عدد چراغ چشمك زن با پایه مربوطه به همراه نگهداری از 15 عدد چراغ چشمك زن موجود، تهیه و نصب 350 متر سرعتگیر پلاستیكی، تهیه و نصب هزار عدد علایم اخباری اطلاعاتی و انتظامی و تعویض700 عدد صفحه تابلوهای فرسوده با صفحه تابلوی جدید، تهیه و نصب2 هزار و 500 عدد رفلكتور، تهیه و نصب2 هزار متر گاردریل، تهیه و نصب100 عدد تابلوهای فلورسنت جهت آشكارسازی نقاط حادثه خیز و خط كشی سرد راه های شهری و روستایی به طول مفید 300 كیلومتر اشاره كرد.
وی اظهار داشت: همچنین دو مرحله پاكسازی و زیباسازی حریم راه های اصلی و روستایی به طول 400 كیلومتر در سال گذشته، تقویت و تكمیل علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ ها و گاردریل های محورها، ایمن سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، لكه گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع آوری لاشه حیوانی و زباله ها و ساماندهی نقاط فرعی به اصلی در سطح محورها از جمله فعالیت های ایمن سازی است كه به طور گسترده توسط راهداران پر تلاش در حال انجام می باشد.
مهندس كافیان صفری عنوان كرد: راه و شهرسازی صالح آباد تمام توان خود را به كار گرفته تا مسافرین در كمال آرامش و امنیت در سطح جاده های این حوزه تردد کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن