تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819620767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند بزرگ توزیع مواد مخدر غرب کشور در لرستان منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: باند بزرگ توزیع مواد مخدر غرب کشور در لرستان منهدم شد خرم آباد -ایرنا - فرماندهی انتظامی لرستان گفت :یک باند بزرگ توزیع مواد مخدر در غرب کشور در لرستان منهدم شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمد قنبری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود : پیرو هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر با اشراف اطلاعات نیروی انتظامی در مورد قاچاقچیان سلاح ومواد مخدر ،یکی از باندهای بزرگ ورود مواد مخدربه این استان در اواخر هفته گذشته شناسایی و منهدم شد .
وی اظهار کرد : در این راستا از زمان حرکت محموله از مبداء ،معامله و ورود به حوزه استان کار عملیاتی بسیار پیچیده و ضربتی انجام شد.
وی تصریح کرد :با انهدام این باند سه دستگاه خودرو ،600 کیلو گرم تریاک ،سه قبضه انواع سلاح کشف و ضبط شد .
سردار قنبری گفت :در بازرسی از منازل این افراد به محض دستگیری آنان که به صورت خانوادگی و حرفه ای در قاچاق مواد مخدر در استان فعالیت دارند بیش از یک هزار و100 تیر فشنگ جنگی و قطعات سالم باز شده دو قطعه تیر بار گرینوف و شش قبضه کارد سنگری ،دوربین و سایر تجهیزات کشف و ضبط شد .
وی با بیان اینکه این میزان کشفیات در یک عملیات در سطح استان در چند سال گذشته بی سابقه بوده است افزود : ابزار و سلاح های کشف شده در منزل این افراد بیانگر این است این افراد در آینده مبادرت به شرارت جهت ورود مواد مخدر به استان را داشتند .
وی با بیان اینکه این باند یکی از باندهای خطرناک مواد مخدر در سطح کشور است ،اظهار کرد : اقدامات این افراد در قبل با کار اطلاعاتی و ویژه مشخص و پیگیری خواهد شد .

*40 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری در لرستان کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی لرستان گفت : یک باند قاچاق انواع سلاح در شهرستان دورود با اشراف به اینکه این محموله به منظور معاوضه با مواد مخدر حمل می شد در استان منهدم شد.
وی افزود : قبل از وقوع هر حادثه عوامل نیروی انتظامی ورود می کند و ضریب امنیت در استان را بالا می برد .
وی اظهار کرد : از ابتدای سالجاری تا کنون در سطح استان 880 کیلوگرم انواع مواد مخدر و13 باند فعال توزیع مواد مخدر در خارج استان ،66 خودرو و 34 قبضه انواع سلاح کشف و ضبط شده است .
7274/6001



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن